عثمر; آیا این برونکوی جدید فوتبال ایران است؟



بعد از اینکه یحیی گل محمدی به دلیل خستگی و فشار از سمت خود در پرسپولیس کناره گیری کرد، تمام درخواست های رضا درویش این بود که به امان یا دوحه برود و برونکو را به خدمت بگیرد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس این کار را کرد و در دوحه با برونکو قهوه خورد اما سرمربی کروات به رضا درویش گفت که نمی خواهد به فوتبال باشگاهی برگردد و می خواهد به کارش در فوتبال ملی ادامه دهد و در نهایت سرمربی این باشگاه شد. . تیم ملی چین

این اتفاق باعث شد تا پرسپولیسی ها گزینه عملی پیدا کنند. اسمار، گزینه ای که یحیی گل محمدی هم به عنوان جانشین او تایید کرد. شکست در بازی های دوستانه در ابتدای کار نگرانی تماشاگران پرسپولیس را بیشتر کرد، به ویژه اینکه بسیاری از تماشاگران انتخاب این گزینه را اجباری می دانستند و از سوی دیگر می گفتند این مربی تبدیل شده است. سرمربی با لابی گری و حمایت چند بازیکن بزرگ تیم و… .

اما آنچه امروز شاهد آن هستیم، بازی های خوب پرسپولیس با هدایت این مربی است. فوتبال شناور و ناگهانی و بالاتر از همه آرامش این مربی در زمین که برونکو را به یاد می آورد. مربی ای که سرش را لاک زده بود و به جای رسیدگی به حریفان سعی در ساختن یک پرسپولیس قوی داشت.

تمرین صحیح، تعویض های خوب، ارتباط خوب با بازیکنان و از همه مهمتر آماده سازی رفیع دروازه بان جوان برای حفاظت از دروازه پرسپولیس نشان می دهد که عثمر سفر خود را در پرسپولیس به خوبی آغاز کرده و در مدت کوتاهی تغییر مسیر داده است. موفقیت در فوتبال ایران خمس و مریس را آموخت. او بر خلاف این دو مربی نمی خواهد در نشست های خبری قبل و بعد از مسابقه پیروز باشد، زیرا به خوبی می داند که نتیجه در فوتبال مهم است.

حتی اگر اسمار در سالن با بازیکنان روی صندلی بنشیند، باید گفت که او شایسته جایگزینی با یحیی گل محمدی بود و این حضور باعث جذابیت بیشتر هفته های پایانی لیگ برتر می شود. از نظر باشگاه پرسپولیس متوجه هدایت خوب این تیم توسط این مربی برزیلی شده و در تلاش برای تمدید قرارداد این مربی هستند. مهم نیست در پایان فصل چه اتفاقی می افتد …

بیشتر بخوانید: تیم اسمار بهتر از پرسپولیس گل محمدی است/ استقلال امسال شرایط خوبی دارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال