مسائل مهم، معجزات جزئی و امیدی به 6 مورد باقی مانده است؟ – حرف آخر در مورد آتالانتا 0-1 لیورپول – لیورپول اف سی

قرار بود هیچ بازگشت اروپایی نهایی برای لیورپول صورت نگیرد، و با تنها 6 بازی باقی مانده به فصل و سلطنت یورگن کلوپ، چگونه ارزیابی کنیم که هنوز چه چیزی ممکن است؟

برگرداندن کسری سه گل برای تیمی که لیورپول در حال نزدیک شدن به خط پایان است، هرگز ساده نبود، اما نیمه اول آنها در آتالانتا پیشنهاد داد. مقداری امید.

در نهایت، باز هم آنها نتوانستند از بازی باز گلزنی کنند و پنالتی برای پیروزی 1-0 کافی بود، نتیجه ای که با نزدیک شدن به شش بازی پایانی لیگ، احساسات متفاوتی را ایجاد می کند.

اینجا، جوانا دورکان (@JoannaDurkan_) و مت لدسون (@mattladson) درباره عملکرد در آتالانتا و هر گونه امیدهای ماندگار لیگ صحبت کنید.

کامبک قرار نبود، آیا می‌توانید نکات مثبتی پیدا کنید؟

برگامو، ایتالیا - پنجشنبه، 18 آوریل 2024: آلیسون بکر دروازه بان لیورپول قبل از بازی مرحله دوم یک چهارم نهایی لیگ اروپا بین بی سی آتالانتا و لیورپول اف سی در ورزشگاه اتلتی آتزوری دیتالیا.  لیورپول 1-0 پیروز شد اما آتالانتا در مجموع 3-1 پیش رفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

مت: نه واقعا! بحث در مورد کلین شیت مقابل تیمی که می دانست باید سه گل دریافت نکند، چنگ زدن به کاه است! در واقع، چسبیدن به آن چیز مضحکی است.

در مورد اینکه یورگن بعد از بازی گفت ما “به راه های پیروزی بازگشته ایم”، باز هم با توجه به اینکه حریف صرفاً تلاش می کرد از شکست با سه گل جلوگیری کند، مزخرف است. این یک مسابقه فوتبال عادی نبود.

جو: من مسخره می شوم، مت، چون یکی از بزرگ ترین ها برای من کلین شیت است! از زمان سفر به جنگل، ما موفق به این کار نشده ایم، بنابراین حداقل یک گام در مسیر درست است.

همه ما امیدوار بودیم که بازگشت امکان پذیر باشد، اما نکته مهم بعدی این بود که این طرف برای ساختن تسلیم نشود. مقداری اعتماد به نفس برای یکشنبه و بعد از آن

بازگشت ترنت به ترکیب نیز خوب بود، برخی از پاس های او ظالمانه بود، اگر در این فصل پتانسیلی در آن باقی بماند، او برای ما بسیار بزرگ خواهد بود.

کلوپ در مورد تعهد و واکنش مثبت تیم اظهار نظر کرد، با این ارزیابی موافقید؟

مت: یورگن همیشه مثبت خواهد بود و از بازیکنانش به خوبی صحبت خواهد کرد که قابل تحسین است. من به تعهد بازیکنان شک ندارم، اما آنها به وضوح از نظر جسمی و روحی در حال حاضر با مشکلات بزرگی روبرو هستند.

فکر نمی‌کنم زبان بدن خیلی چشمگیر باشد، و به نظر می‌رسد که صلاح از دست دادن کاملاً در ذهن آنها نقش بسته است، مانند شکست جام حذفی اولدترافورد.

جو: بله و خیر پاسخ من خواهد بود. نیمه اول همان چیزی بود که می‌خواستیم ببینیم، تلاشی واقعی برای گیج کردن و مختل کردن سیستم نشانه‌گذاری افراد.

با این حال، در ثانیه دوم از صخره ای سقوط کرد، زمانی که آنها واکنش مشابهی نشان دادند و ما فقط بدون ایده و به سرعت مایوس به نظر می رسیدیم.

این کراوات همه چیز مربوط به لحظات بوده است، اگر نونز آن شانس آسان را در بازی اول به ثمر رساند، اگر گل سوم هرگز وارد نشد اگر دینک صلاح در ایتالیا تور را پیدا می کند – اما ما فقط در هر قدمی به پای خودمان شلیک کرده ایم.

من برخی از واکنش‌ها را به اظهارات کلوپ دیده‌ام و به نظرم خنده‌آور است، او به سختی می‌خواهد در شش بازی که می‌رود، هیچ یک از آنها را زیر اتوبوس بیندازد!

با وجود 6 بازی تا پایان لیگ، آیا اطمینان دارید که بتوانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم؟

برگامو، ایتالیا - پنجشنبه، 18 آوریل 2024: ترکیب بازیکنان لیورپول برای عکس گروهی تیمی قبل از بازی مرحله دوم یک چهارم نهایی لیگ اروپا بین بی سی آتالانتا و لیورپول اف سی در استادیوم اتلتی آتزوری دیتالیا.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

جو: اگر طرفدار لیورپول نباشید چیست؟ اما احتمالاً از این که فکر می کنم خدایان فوتبال چیزی باورنکردنی برای ما دارند، کمی ناامید شده ام!

ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که همه چیز به همان سرعتی که از هم پاشیدند بچرخد، اما لیورپول واقعاً باید جمع شود و اگر بخواهد از هر لغزش احتمالی سیتی استفاده کند، غریزه قاتل را بیابد.

اما آیا این حتی قرار است اتفاق بیفتد، تاریخ نشان می دهد که نه.

مت: حتی اگر خود را مسخره کنید که فکر می کنید سیتی امتیاز از دست می دهد، آیا واقعاً می توانید ببینید که این تیم لیورپول می رود و شش بازی متوالی را می برد؟! به خصوص زمانی که سه نفر در یک هفته از خانه دور هستند. این اتفاق نمی افتد.

ما چهار در 9 مسابقه را برده ایم. آنهایی که مقابل اسپارتا پراگ، برایتون، شف یونایتد و یک تیم آتالانتا قرار گرفتند تا از باخت 3-0 جلوگیری کنند. برنده شدن حتی پنج مورد از این شش باقیمانده معجزه کوچکی خواهد بود.

و چه کسی باید یکشنبه مقابل فولام شروع کند؟

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 14 آوریل 2024: دیوگو جوتا، تعویضی لیورپول، جایگزین داروین نونیز در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس در آنفیلد شد.  کریستال پالاس 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

مت: مطمئناً الیوت و جوتا.

آیا بازی نونز فایده ای دارد؟ انگار سرش رفته آیا اندو برمی گردد و بهتر از دو بازی قبلی است؟ اینهمه سوال

اگر اکنون مجبور بودم یک یازده نفر را انتخاب کنم: آلیسون. ترنت، کوانسا، ون دایک، رابرتسون؛ اندو، مک آلیستر، الیوت؛ صلاح، جوتا، نونز

جو: من واقعاً نمی توانم با شما مخالفت کنم، مت. من همان یازده شروع را انتخاب می کنم.

به نظر می رسد نونز او را ترک کرده است، که واقعا ناامید کننده است، و شما فقط می توانید امیدوار باشید که غریزه قاتل جوتا برای ما وجود داشته باشد – ما به آن نیاز داریم.

سه بازی خارج از خانه در هفت روز مشکلات خود را ایجاد می کند، اما لیورپول فقط می تواند یک بازی در یک زمان فکر کند و از آنجا برود.



https://www.thisisanfield.com/2024/04/major-issues-minor-miracles-any-hope-with-6-to-go-last-word-on-atalanta-0-1-liverpool/ منبع: