شفیعی: بدشانسی سایپا فردا تمام می شود


سرویس خبر شماره: 2012422
17 آوریل 1403 در 7:01 ب.ظ.
556 امتیاز خبر

0نقطه نظر

رابطه بین بازیکنان و کادر فنی جذاب است.

بازیکن تیم فوتبال سایپا می گوید از روز بعد روند قهرمانی این تیم دوباره آغاز می شود.

شفیعی: بدشانسی سایپا فردا تمام می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ دسته اول از فردای آن روز از سر گرفته می شود و تیم فوتبال سایپا در یکی از دیدارها به مصاف مس شهربابک می رود.
محمود شفیعی از بازیکنان باتجربه سایپا در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت:برخی شرایط از نظر نتیجه گیری برای ما سایپا سخت بوده است اما اتحاد بچه ها و کارکنان نوید روزهای خوشی را می دهد.

او ادامه داد:“برای بازی فردا، در طول هفته تمرینات زیادی انجام دادیم و شرایط بسیار خوب بود. از کوچکترین تا بزرگ ترین تیم و باشگاه، همه به دنبال سه امتیاز هستند و فکر می کنم ما آنها را به دست آوردیم، فردا کسب خواهیم کرد. خیلی خوب تمرین کردیم

بازیکن سایپا در واکنش به سیاست جوانان باشگاه و فرصت های فراوانی که در این فصل به بازیکنان جوان ارائه شده است، گفت:در نهایت باشگاه سایپا همیشه به این موضوع توجه ویژه ای دارد و از بازیکنان اصلی باشگاه در تیم بزرگسالان استفاده می کند. امسال به نظر من این توجه و استفاده از بازیکنان جوان بیش از سال های دیگر مهم بوده است. باشگاه اتخاذ کرده است و روش بدی نیست، جوانان همیشه باید بایستند و کار را انجام دهند و در ورزش همیشه همینطور بوده است، اما این قاعده عموما در سایپا بیشتر از سایر باشگاه ها رایج است و در این فصل همانطور که گفتم توجه دو چندان شده است.»

2007491

از شفیعی درباره همکاری با مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید سایپا پرسیدیم که او در پاسخ به این سوال گفت:“عالی است. آقای مجتبی هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی بسیار خوب هستند و رابطه بسیار خوبی بین بازیکنان و ایشان برقرار شده است. ما رابطه بسیار خوب و دلنشینی داریم و همه بچه ها آقای مجتبی را خیلی دوست دارند. که همه در این چند دیدار تمام تلاش خود را کردند اما بدشانسی کمی کار را برای ما سخت کرد.به نظر من این رابطه خوبی که دو طرف (کادر فنی و بازیکنان) نشان دادند قطعا روزهای بهتری را برای باشگاه سایپا رقم خواهد زد. چند بازی بدشانسی داشتیم و امیدوارم یک بار دیگر به روند خوب خود با آقا مجتبی که 7 برد متوالی کسب کرده است نگاه کنیم و سه امتیاز را بگیریم.
محمود شفیعی در این گفت و گو در مورد انگیزه های سایپا در مسابقات زیر صحبت های خود را به پایان رساند:“همیشه در فوتبال انگیزه وجود دارد. به خصوص در لیگ برتر. ما بارها دیده ایم که تیمی که روی موفقیت آن تیم تمرکز نکرده بود، می توانست کارهای بزرگی انجام دهد و حتی صعود کند. ما هنوز امیدواریم و نمی توانیم زندگی کنیم. بدون امید.مطمئن باشید تا آخرین لحظه می جنگیم.علاوه بر این هنوز جام حذفی را پیش رو داریم و برای این مسابقات برنامه ریزی ویژه ای داریم.”

مجله اخبار فوتبال داخلی