برونی جیمز برای درفت NBA 2024 اعلام آمادگی کرد

بر کسی پوشیده نیست که لبرون جیمز می خواهد فرصتی برای بازی با پسرش در NBA داشته باشد. برونی جیمز در فصل گذشته دانشجوی سال اول USC بود. این جوان 19 ساله در ژوئیه گذشته دچار ایست قلبی شد و شروع دوران او با تروجان ها به تاخیر افتاد. خوشبختانه، برونی اجازه بازگشت به بسکتبال را گرفت و اخیراً تصمیماتی در مورد آینده خود گرفته است.

جیمز اعلام کرد که فصل آینده در USC بازی نخواهد کرد. این گارد با استعداد ترکیبی برای درفت NBA 2024 ضمن ورود به پورتال نقل و انتقالات اعلام کرده است. چند ماه آینده او برای تعیین قدم بعدی جیمز در حرفه اش مهم خواهد بود. آیا او آماده است تا استعداد خود را به NBA برساند یا به یک فصل دیگر به صورت گروهی نیاز دارد تا روی بازی کلی خود کار کند؟

آیا برونی جیمز در سال 2024 به خدمت گرفته می شود یا یک فصل دیگر در کالج می ماند؟

سال گذشته، شروع کار برونی جیمز در دانشگاه به تعویق افتاد. در ماه ژوئیه، جیمز دچار ایست قلبی شد و برای درمان نقص مادرزادی قلب تحت عمل جراحی قرار گرفت. جیمز را در مجموع به مدت پنج ماه از میدان خارج کرد. او هشت بازی اول فصل را برای USC از دست داد قبل از اینکه اجازه بازی پیدا کند. جیمز در نهایت در 25 بازی از 33 بازی خود ظاهر شد و 6 بازی را به عنوان یک سال اول شروع کرد. او در 25 بازی میانگین (4.8) امتیاز، (2.8) ریباند و (2.1) پاس گل به دست آورد.

به گفته آدریان ویناروفسکی از ESPN، برنامه جیمز این است که با جیمز برای تمرین و مصاحبه ملاقات کند. اینها همان تیمی خواهند بود که به طور بالقوه در ماه ژوئن به این بازیکن 19 ساله علاقه مند هستند. جیمز تا 16 ژوئن فرصت دارد تا رسماً در درفت بماند یا تصمیم بگیرد که فصل دیگری را در کالج بازی کند. ریچ پل، ایجنت او گفت که پدرش لبرون می‌خواهد برونی «مرد خودش» باشد. آیا برونی در سال 2024 وارد درافت خواهد شد یا باید یک فصل دیگر به صورت دانشگاهی بازی کند؟

فصل آینده بیست و دومین فصل برای لبرون جیمز در NBA خواهد بود. اخیراً، قهرمان چهار دوره NBA اظهارنظرهایی کرد و گفت که نمی داند تا چه زمانی دیگر بازی خواهد کرد. آیا این می تواند برونی را مجبور کند که در سال 2024 وارد درافت شود و فصل دیگری بازی نکند؟ لبرون بی وقفه تمایل خود را برای بازی با پسرش اعلام کرده است. در حالی که او می‌گوید می‌خواهد برونی «مرد خودش» باشد، بدون شک لبرون در این تصمیم حرفی برای گفتن دارد. آیا برونی فصل آینده در NBA یک تازه کار خواهد بود یا یک فصل دیگر در کالج بازی خواهد کرد؟



https://sportslens.com/news/bronny-james-is-declaring-for-the-nba-draft-while-also-entering-the-transfer-portal/ منبع: