علی دایی و کریم باقری را می شناختم/ 9 تیم رقیب پرسپولیس هستند/ تعریف و تمجید را در ایران یاد گرفتم!



اسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس در مصاحبه نوروزی با پرسپولیس شرکت کرد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

  • برای هر مربی ای افتخار است که مربی تیم بزرگی مثل پرسپولیس باشد و برای من افتخار بزرگی بود که سرمربی پرسپولیس شدم و زمانی که دستیار بودم و هیات مدیره به من اعلام کرد که من سرمربی می شد، این باعث افتخار من بود. می توانیم در چند بازی نیم فصل باقی مانده بازی های خوبی انجام دهیم و به بالای جدول برسیم.
  • {انتقاد هواداران و نظرات منفی هواداران پرسپولیس} انتقاد و ناراحتی هواداران در آن زمان به حق بود زیرا پس از جدایی مربی بزرگی مانند یحیی گل محمدی، هواداران انتظار داشتند مربی بزرگ دیگری به عنوان برونکو بیاید، نه مربی ای که حضور داشت. تیم به عنوان دستیار انتخاب شدن این احساس هواداران است، و از آنجایی که من در تیم کورینتیانس کار کردم، تیمی که یکی از پرانرژی ترین هواداران فوتبال و هوادارانی دارد که از شما حمایت می کنند و انتظارات زیادی از شما دارند، پس می فهمم که گاهی اوقات ممکن است تماشاگران نتوانند اینطور نمی شود که کمی احساساتی شوند و این حس به سراغشان بیاید و حرفی بزنند اما در فوتبال همیشه سعی کرده ام بر احساساتم غلبه کنم و به صورت حرفه ای به کارم ادامه دهم.
  • {آشنایی با فوتبالیست های ایرانی قبل از حضور در فوتبال ایران} در جام جهانی با فوتبال ایران آشنا شدم و بازیکنانی مثل علی دایی کریم باقری و حتی سیدجلال را از دور می شناختم.
  • {علاقه به چند بازیکن برزیلی} بازیکنان زیادی هستند که مرا عاشق فوتبال کردند، بازیکنان قدیمی روماریو، رونالدو، ریوالدو و بازیکنان جدید وینیسیوس، رودریگو و نیمار هستند. برزیل یک کارخانه استعدادیابی در فوتبال است و ما تلاش می کنیم بازیکنان جدیدی مانند روماریو و رونالدو که ستاره های قدیمی فوتبال برزیل بودند را وارد دنیای فوتبال کنیم اما همه برزیل را به شاهپله می شناسند.
  • {شانس قهرمانی} ما همچنان روی کار خودمان متمرکز هستیم و تا فینال جام حذفی چند بازی داریم و به بازیکنان گفته ایم امتیازاتی را که می توانیم کسب کنیم را کسب کنند و نگران تیم های دیگر نباشند.
  • {آشنایی با فرهنگ ایرانی} سعی کردم در هر جایی که زندگی می کردم خودم را وقف فرهنگ کنم و در ایران وقتی به خرید می رفتم تعریف و تمجید را یاد گرفتم. در مورد سفره هفت سین تقریباً می دانم همه در مورد چه صحبت می کنند و همچنین غذاهایی که در عید می خورند. باعث افتخار من است که فرهنگ ایران را از نزدیک و بهتر بشناسم.
  • {من غذاهای ایرانی دوست دارم} کشک بادمجان و کباب کباب را دوست دارم.
  • من عیدی نگرفتم و منتظرم.
  • {موسیقی ایرانی} خیلی دوست دارم برای آشنایی بیشتر با موسیقی ایرانی به کنسرت بروم.
  • {هدف حضورم در باشگاه پرسپولیس} از هواداران می خواهم همانطور که تا به حال حمایت کرده اند ما را حمایت کنند چرا که ما فقط با کمک آنها در حال پیشرفت و انرژی گیری هستیم. به عنوان سرمربی می‌خواهم به هواداران قول بدهم که نتیجه در زمین ممکن است آن چیزی نباشد که آنها می‌خواهند، اما خودم و بازیکنان قول می‌دهیم که تا آخرین نفس در زمین تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا نتیجه را بگیریم. هواداران می خواهند و هدف من و بازیکنان این است که در نهایت بتوانیم قهرمانی را که هواداران می خواهند به آنها بدهیم.
  • {رقبای پرسپولیس برای قهرمانی} رقبای ما فقط 9 تیمی هستند که می خواهیم با آنها بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: علی پروین: لعنت به این آینه/پنجاه سال پیش یک ماشین هزاران بنز و پورشه داشتم!



سرویس داخلی اخبار فوتبال