شوت استقلال مقابل پرسپولیس را ببینید


سرویس خبر شماره: 1987930
28 دسامبر 1402 در 06:47
3.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

مهاجم استقلال خوزستان انگیزه زیادی برای تکرار موفقیت در جدال با پرسپولیس دارد.

شوت استقلال مقابل پرسپولیس را ببینید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد آقایی پور که پس از نمایش فردی موفق در دیدارهای گذشته در استقلال خوزستان موفق به گلزنی نشد، امید زیادی برای شکستن طلسم مقابل پرسپولیس دارد.

استقلال خوزستان در این فصل از نظر آمار گلزنی شرایط خوبی را دنبال نکرده است اما در مسابقات خود عملکرد هجومی خوبی داشته است. یکی از دلایل ناکامی استقلال خوزستان جدای از اشتباهات داوری که گریبان این تیم را گرفته، بحث موقعیت های سوزان و گل های بی دقتی است که دریافت می کنند.

1968495

در این فصل آنها فقط 6 گل به ثمر رسانده اند. جواد آقایی پور، علیرضا خوشکفا، امیرمحمد مخمکار، حسن شوشتری، محمد طیبی و بهروز بارانی گلزنان استقلال خوزستان هستند و البته در غیاب شوشتری و مخمکار مصدوم و محروم این تیم شاید بهترین امید این تیم باشد. گل جواد آقایی پور به پرسپولیس است. مهاجم گیلانی استقلال خوزستان یکی از ستاره های فصل گذشته این تیم بود که مورد توجه قرار گرفت و نقش زیادی در صعود آبی ها به لیگ برتر داشت. اما شرایط این فصل علیرغم نمایش های فردی خوب، مسیری را به خود نگرفته که بتواند این تیم را در خروج از پرتگاه به موفقیت چشمگیری برساند. بازیکن تکنیکی و سرعتی آبی ها باید مقابل خط دفاع پرسپولیس دیده شود و البته علیرضا بیرانوند می تواند جو ورزشگاه را به نفع یا خیر آبی ها تغییر دهد.

1968496

او در مبارزه قبلی نیز موقعیت های ایده آلی مقابل نساجی داشت که از دست رفت و حالا پورموسوی امیدوار است با احساس مسئولیت از فرصت های تلف شده دور شود و نقش تاثیرگذار خود را در این دیدار رها کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی