سرد و خشن مثل هوای تبریز! (تصویر)


کد اطلاعات: 1987939
28 دسامبر 1402 در 6:31 ق.ظ.
750 امتیاز خبر

1نقطه نظر

خمس خشمگین تر از همیشه بود;

پاکو خمس با واکنش های تند و هشدار جدی اتاق خبر تبریز را ترک کرد.

سرد و خشن مثل هوای تبریز!  (تصویر)

به گزارش “ورش سه”، سرمربی اسپانیایی تراکتورسازی با پیروزی زمین را ترک کرد و حتی این برد نیز کام او را نرم نکرد. خمس در روزهای اخیر بسیار عصبانی بوده و حتی در نشست خبری قبل از بازی بدون شوخی و خنده با خبرنگاران صحبت کرد و حتی تذکر کوچکی به بازیکنان ناراضی تیمش داد و اتاق را ترک کرد.

او در زمان بازی با پیکان از کیفیت چمن ورزشگاه به شدت ناراضی بود و با جدیت کار را دنبال می کرد. با این حال تصور می شد نشست خبری بعد از بازی با توجه به پیروزی مقابل پیکان حال و هوای دیگری داشته باشد. اما خمس به سوالات مطرح شده در این همایش واکنش چندان مثبتی نشان نداد و حتی در بخشی از کنفرانس با خبرنگاران وارد درگیری لفظی شد و به سوالات آنها پاسخ های مشخص داد.

البته شاید یک امتیاز اضافی مهمتر از هر چیز دیگری بود. جایی که خمس به او تذکر داد شاید همین وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام باعث شود او در ایران دست از کار بکشد و به کشورش اسپانیا بازگردد.

1968506

خمس گفت: شرایط زمین هم خیلی بد است و پارسال هم گفتم که اینجا مشکل خواهیم داشت. کف زمین سنگین است و کودکان باید انرژی بیشتری صرف کنند. انگار هیچکس بهش اهمیت نمیده و همه بی تفاوت از کنارش می گذرن و انگار دارم خسته میشم.

او ادامه داد: گاهی اوقات انرژی لازم برای تمرین را ندارم و وقتی خسته می شوم فکر می کنم خیلی زود به اسپانیا برمی گردم. (در این مرحله مترجم می‌گوید: «فکر نمی‌کنم او در این شرایط خیلی طولانی اینجا باشد.»

البته این دومین بار است که پاکو خمس از کیفیت زمین ورزشگاه یادگار امام انتقاد می کند. وی سال گذشته گفته بود که چمن باید دوباره کشت شود اما این کار انجام نشد و اکنون کار به نقاط باریکی رسیده است. اگر خمس به دلیل مشکلات بیرون از باشگاه و سازمان از تبریز جدا شود قطعا برای تراکتور و هوادارانش غم بزرگی خواهد بود. تیم کاهش سرعت

مجله اخبار فوتبال داخلی