شوخی عارف با رباط صلیبی!


سرویس خبر شماره: 1835933
8 آگوست 1401 @ 17:39 |
40 هزار امتیاز خبر|

13نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شیرینی پیروزی مقابل حریفان سنتی در جام حذفی 1400 با مصدومیت عارف غلامی برای آبی ها تلخ شده است. اگرچه از تلخی تماشای تصاویر رنج کشیدن این بازیکن روی برانکارد در حال خروج از زمین با دیدن شادی او پس از پیروزی در ضربات پنالتی کاسته شد، اما تعداد کمی از استقلالی ها باور داشتند که این بازیکن پس از عمل جراحی زانو به این سرعت به آمادگی جسمانی دست پیدا کند.
با این حال عارف غلامی در یک بازگشت تحسین برانگیز توانست در بهترین فصل به جمع فرهاد مجیدی بپیوندد و جای خالی دو مدافع این تیم را پر کند. غلامی که پیش از این مورد اعتماد کادر فنی تیم ملی بود، پس از نمایش قابل قبولی در استقلال به تیم ملی دعوت شد و حتی در دیدار مقابل کره جنوبی به زمین رفت تا سون، فوق ستاره تاتنهام را برای مدتی روی دوش خود نگه دارد. چند دقیقه.
عارف در پایان فصل گذشته به همراه تیم ملی به قطر سفر کرد تا بفهمد اسکوچیچ برای این بازیکن در جام جهانی چه برنامه ای دارد. تمدید روند تمدید قرارداد غلامی با استقلال هم او را از تمرینات تیمی دور نکرده است تا مدافع آبی های گرگانی در ترکیه به آمادگی جسمانی برسد.
عارف که نشان داده مصدومیت رباط صلیبی مانعی در روند رشد او ایجاد نکرده است، فصل آینده یکی از مدافعان کلیدی ساپینتو در مسیر تکرار قهرمانی خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ستاره خط دفاعی استقلال این روزها در بهترین فرم بدنی تمرین می کند.