عزت اللهی: حداقل پنج موقعیت خیلی خوب داشتیم

هافبک تیم ملی درباره حضور تماشاگر گفت: همیشه خوشحال خواهیم شد که تماشاگر باشیم. دستشان را می بوسم برای آمدن در این روز سرد عید. وقتی آنها هستند، ما انرژی بیشتری داریم، مخصوصا امروز که خانم ها هم آمدند. از مسئولانی که این بستر را فراهم کرده اند تشکر می کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و این همکاری و حمایت تا جام ملت ها ادامه داشته باشد.

وی در مورد پنالتی توضیح داد: داور کمی سخت گیری کرد چون پایم را گذاشتم و بازیکن آنها آمد و پایش را زد. به هر حال بازی خوب بود و VR هم کار نمی کرد. اینها داستان هستند، اما آنچه مسلم است این است که ریتم بازی ما تغییر نکرده و مدام در حمله بودیم و موقعیت های زیادی داشتیم و این نوید یک تیم تهاجمی را می دهد، اما با توجه به اینکه مدتی با هم بودیم و کارکنان جدید هستند، ما به زمان کمی نیاز داریم، اما این تیم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.


سرویس خبر شماره: 1897209
آوریل 04, 1402 در 00:14
2.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

کارمان را برای قهرمانی آسیا تمام کرده ایم

وی درباره شانس ایران برای قهرمانی در آسیا گفت: قطعا کار سختی است اما نمایشی که امروز داشتیم و با توجه به زمان کوتاه آقای قلانوی، فکر می کنم همدلی چیز مهمی بود. بچه ها با تمام وجود دوست داشتند بازی کنند. مطمئنم اگر هوا کمی بیشتر اجازه دهد، حتی از نمایش امروز که بیش از 5 شانس داشتیم بهتر خواهیم بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید عزت اللهی، هافبک تیم ملی در بازی با روسیه درباره این بازی گفت: بازی خوبی بود، خدا را شکر وقت زیادی نداشتیم. با توجه به آمدن آقای قلانوی به زمان نیاز داشتیم، بازیکنان جوان زیادی به اردو آمدند. ما موقعیت های زیادی داشتیم و تیم ما بسیار تهاجمی بود و به نظر من این یک چیز بسیار مثبت بود. با توجه به سفرهایی که از خارج داشته ایم و آمده ایم اما نکته مهمی است که چنین پستی گذاشته ایم. قطعا با تمرینات بیشتر و کمک کادرفنی تیم ملی روز به روز نتایج بهتری خواهد گرفت.

عزت اللهی می گوید ایران با این تیم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

عزت اللهی: حداقل پنج موقعیت خیلی خوب داشتیم

وایلی هافبک در پاسخ به سوالی در مورد پیشنهاداتش گفت: صحبت هایی در حال انجام است اما با توجه به اینکه هنوز در مورد انتقال به توافق نرسیده ایم چیزی نمی توان گفت.

عزت اللهی درباره وضعیتش در ترکیب این باشگاه توضیح داد: قراردادم یک ساله است. تیم ما رهبر است و شانس اول صعود به لیگ برتر را داریم. در حال حاضر فقط روی آن تمرکز می کنم و باید ببینیم تابستان امسال چه اتفاقی می افتد. آنها هم پیشنهاد تمدید قرارداد را دادند اما باید ببینیم چه می شود.