عکس علیرضا جهانبخش در کنار چهره های خاص هلند

علیرضا جهانبخش که فصل درخشانی را با فاینورد پشت سر گذاشت و پس از دو سال حضور در این تیم یکی از محبوب ترین بازیکنان این باشگاه هلندی محسوب می شود، با وجود پایان فصل همچنان در روتردام ماند و امروز در کمپ و ساختمان اختصاصی فاینورد حاضر شد.

بهترین بازیکنان آکادمی فاینورد در آخرین قسمت از برنامه امروز که برای آنها تدارک دیده شده بود، ضمن گرفتن عکس یادگاری، سوالات خود را از اعضای کادر فنی علیرضا جهانبخش و دو همبازی دیگرش مطرح کردند و مشاوره فنی و تربیتی داشتند. . به آنها داده شد.

این پدیده های آکادمی فاینورد که بدون شک می توانند به ستاره های فوتبال هلند تبدیل شوند، امروز به همراه آرنه اسلوت سرمربی تیم بزرگسالان و جمعی از بازیکنان از جمله علیرضا جهانبخش حضور داشتند و در جریان تور این اردوی آماده سازی حضور داشتند. ناهار با آنها . صرف کرد

امروز باشگاه فاینورد طی یک ماه گذشته از بهترین بازیکنان آکادمی خود در رده های سنی زیر 14، زیر 15، زیر 17 و زیر 18 سال تقدیر کرد و این افراد را به مجموعه تمرینی و آکادمی خود دعوت کرد، علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از بازیکنان. ستاره های تیم بزرگسالان در این جمع حضور داشتند.

عکس علیرضا جهانبخش در کنار چهره های خاص هلند



سرویس اخبار فوتبال خارجی