مورینیو: خود صلاح و دی بروین از چلسی فرار کردند!


سرویس خبر شماره: 1987853
28 دسامبر 1402 در 5:31 ق.ظ.
348

2نقطه نظر

ژوزه مورینیو، سرمربی رم می گوید در زمانی که او سرمربی چلسی بود نتوانست محمد صلاح و کوین دی بروین را متقاعد کند که صبور باشند و کمتر بازی کنند.

مورینیو: خود صلاح و دی بروین از چلسی فرار کردند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد صلاح و کوین دی بروین هر دو زیر نظر مورینیو در چلسی حضور داشتند و پس از اختلاف نظر با او برای پیوستن به ترکیب اصلی، این تیم را ترک کردند. صلاح در نهایت به لیورپول پیوست و دی بروین به منچسترسیتی پیوست و هر دو فصل های بسیار موفقی را با تیم های جدید خود پشت سر گذاشتند و هر عنوان ممکن را با آن تیم ها به دست آوردند. اتفاقی که باعث شد همه از مورینیو به خاطر از دست دادن این دو ستاره انتقاد کنند.

اما این مربی پرتغالی می گوید هرگز نمی خواست این بازیکنان را رها کند و خودشان هم صبور نبودند تا روند طبیعی را برای پیوستن به تیم اصلی چلسی طی کنند. او در پادکست یان اوبی میکل گفت: “وقتی مردم می گویند من صلاح را رها کردم، دوست دارم بگویم دقیقا برعکس بود. من خودم صلاح را می خواستم. این من بودم که گفتم باشگاه پسر را بخرد. او از بازل آمد. به لیورپول.او در حال رفتن بود، من با مدیران چلسی جنگیدم و جنگیدم تا او را به چلسی بیاورم.

1968324

پس از پیوستن به تیم، برای تبدیل شدن به بازیکن اصلی تیم چلسی باید عملکرد بسیار خوبی داشته باشید یا باید کمی صبر کنید. او نمی خواست صبر کند، او می خواست به جایی قرض داده شود که بتواند بیشتر بازی کند. و سپس خود باشگاه چلسی در یک مقطع تصمیم به فروش او گرفت. او به فیورنتینا و رم رفت و تصمیم من برای فروش او نبود. من فقط گفتم که اگر احساس می کنید باید در هر دقیقه از هر بازی در زمین حضور داشته باشید، فعلاً به صورت قرضی از تیم بروید.
با کوین، شرایط بسیار شبیه داستان صلاح بود. ما به پیش فصل در آسیا، اندونزی و تایلند رفتیم و کوین تصمیم گرفت به صورت قرضی به یک تیم آلمانی برود.”

مجله اخبار فوتبال خارجی