هیچکس به کسر امتیاز از استقلال اعتقادی ندارد!



مدیرعامل باشگاه استقلال پس از دیدار مقابل تراکتورسازی به صراحت اعلام کرد که گروهش به سقف قرارداد رسیده و هیچ امتیازی از این تیم گرفته نخواهد شد.

شایعه کسر امتیاز از استقلالی ها برای استقلالی ها قابل باور نیست. چرا که باشگاه بسیاری از درخواست های خرید بازیکن جواد نکونام را رد کرد. به بهانه اینکه تیم از سقف قرارداد فراتر رفته و باعث کسر امتیاز از تیم می شود. در چنین شرایطی حتی اگر یک امتیاز از استقلال گرفته شود، جواد نکونام غافلگیر می شود.

کسر امتیاز از استقلال برای بازیکنان این تیم اعتباری نخواهد داشت. با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنان استقلال قرارداد خود را کاهش داده اند و جمعی دیگر از بازیکنان قرار است درخواست نامه ای را به باشگاه ارائه کنند تا قرارداد سعید مهری تغییر کند و مهدی هاشمی نسب نیز کارت حضور روی نیمکت را دریافت کند. . گفته می شود اگر قرار باشد از قرارداد کسر شود، بازیکنان هم عصبانی می شوند. قراردادشان را کم کردند تا امتیاز از تیم گرفته نشود.

سپاهان و پرسپولیس مدعی هستند استقلال از سقف قرارداد گذشته و باید از این تیم امتیاز کسر شود اما استقلالی ها قاطعانه این سوال را رد می کنند. شگفت انگیز است که آنها امتیاز را کسر می کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال