چرا لیورپول با فشار کمتری نسبت به آرسنال بازی می کند؟

لیورپول، آرسنال و منچسترسیتی در حال حاضر درگیر یک رقابت دراماتیک برای عنوان قهرمانی هستند، اما گابریل ژسوس احساس می‌کند که تیم او فشار بیشتری نسبت به تیم ما روی آنها دارد.

این بازیکن برزیلی در گفتگو با اسکای اسپورت نیوز (20/04/24 ساعت 8:06 صبح) گفت: بازیکنان (در منچسترسیتی) یا در لیورپول از ما باتجربه‌تر هستند و با فشار کمتری نسبت به ما بازی می‌کنند.

از آنجایی که (من سیتی) سه برد متوالی کسب کرده است و لیورپول با کلوپ با بازیکنان آنجا دو، سه یا چهار سال پیش یک لیگ برتر را برده است، هنوز (اخیر) است. 20 سال پیش ما برنده شدیم، بنابراین متفاوت است اما ما هنوز آنجا هستیم.

بیشتر بخوانید: (تصویر) مک آلیستر پیش از بازی های حساس، پیامی دردناک برای تمام هواداران لیورپول ارسال کرد.

موردی وجود دارد که از آنجایی که بسیاری از اعضای رختکن یورگن کلوپ و پپ گواردیولا تجربه بالا بردن عنوان قهرمانی را دارند، باید در این رقابت پرتنش احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

با این حال، فشار روی همه تیم ها یکسان خواهد بود و اگر چیزی باشد – تیمی که کمترین این را احساس می کند توپچی ها هستند.

با توجه به اینکه این آخرین کمپین سرمربی ما است، کل باشگاه می خواهد اطمینان حاصل کند که او با بالا بردن عنوان قهرمانی در آنفیلد، اخراج عالی را دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) سادیو مانه با یک گل انفرادی فوق العاده برای النصر سال ها را به عقب برگرداند.

حتی می‌توان گفت که آنهایی که در ورزشگاه اتحاد حضور دارند، با توجه به موفقیت‌های داخلی و این واقعیت که آن‌ها تیم پرهزینه و پر ستاره‌ای دارند، باید بهترین‌ها در بخش باشند و این نیز فشار را افزایش می‌دهد.

فقط به این دلیل که یک تیم قبلاً این کار را انجام نداده است به این معنی نیست که آنها شدت این بخش از فصل را بدتر از هر کس دیگری احساس خواهند کرد.

این تیمی خواهد بود که می تواند این شش بازی پایانی را به بهترین شکل اداره کند و قهرمان لیگ می شود و بیایید امیدوار باشیم که این قرمزها هستند که با پایان رقابت در اطراف مرسی ساید با عنوان قهرمانی رژه می روند.

🚨 EOTK Insider با Jan Age Fjortoft: چرا آلونسو به LFC نه گفت، چه کسی اکنون جایگزین کلوپ خواهد شد؟ برندگان PL خواهند بود…

https://www.empireofthekop.com/2024/04/20/jesus-liverpool-pressure-arsenal/ منبع: