کلاس درس جورجی برای مهاجم برزیلی پرسپولیس! (تصویر)

عکس از امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی

در یک صحنه که بازیکنان نفت مسجد سلیمان صاحب یک ضربه کرنر شدند، گلسیانی به لئاندرو پریرا نزدیک شد و نقطه فنی یحیی گل محمدی را به مهاجم برزیلی رساند و از او خواست جلوی دروازه حریف را مهار کند. .

یک فریم جالب از بازی پرسپولیس – نفت مسجد سلیمان تلاش گئورگی گلسیانی برای پاس دادن یک امتیاز فنی به مهاجم جدید پرسپولیس را نشان می دهد.

کلاس درس جورجی برای مهاجم برزیلی پرسپولیس!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم پرسپولیس در این فصل 5 بازیکن خارجی داشت که یکی از این بازیکنان به نام یورگن لوکادیا در نیم فصل به طور ناگهانی تیم را ترک کرد و برای تاثیرگذاری روی خط به کشورش بازگشت.خشونت قرمزها. اما جانشین او چند هفته بعد از برزیل به ایران آمد تا در خط فوروارد قرمز بازی کند.

گلسیانی اگرچه چهره خونسرد و آرام پرسپولیسی ها به حساب می آید، اما ارتباط ویژه ای با همه بازیکنان دارد و به دلیل تسلط به زبان انگلیسی با لئاندرو پریرا نیز ارتباط نزدیکی برقرار کرده است.

1807433


سرویس خبر شماره: 1873369
11 مارس 1401 ساعت 06:30
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اولین تیر را بگیرید و به مهاجم آنها بچسبید.

نکته واضح و بدیهی در مورد لئاندرو پریرا این است که او عملکرد قابل قبولی در ترکیب پرسپولیس دارد و به خط دفاع اضافه می شود و با توجه به قد 190 سانتی متری خود مهره مهمی برای ضربات آزاد به حساب می آید و به خط دفاعی کمک می کند. دفاع نیز

در نگاه اول ممکن است به نظر برسد که جورجی گولچیانی در حال آموزش گلزنی به مهاجم برزیلی است. او قبلاً به شوخی ادعا کرده بود که گلزن بهتری از یورگن لوکادیا بوده است.

نکته جالب اینجاست که با وجود آوردن سه مهاجم خارجی، بهترین گلزن فصل پرسپولیس جورجی گلسیانی است که با 6 گل در لیگ برتر و جام حذفی چهره درخشان قرمزها بوده است. او در بازی های مهم مقابل استقلال و سپاهان گلزنی کرد و مهره مهم و کلیدی قرمزها به حساب می آید.