یک غایب بالقوه بزرگ برای بازی تراکتورسازی


سرویس خبر شماره: 1975446
4 نوامبر 1402 در 20:07 |
772

1نقطه نظر

فر عباسی مصدوم و پزشکان نظر بدهند;

ابراهیم صادقی مدعی است ذوب آهن توانایی شکستن تراکتور را در حضور تماشاگرانش دارد.

یک غایب بالقوه بزرگ برای بازی تراکتورسازی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابراهیم صادقی امروز در نشست خبری پیش از دیدار ذوب آهن مقابل تراکتوز حاضر شد و درباره این دیدار گفت: بدون شک فوتبال با حضور تماشاگران جذابیت بیشتری خواهد داشت و بازیکنان دوست دارند هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند. و از آنها حمایت کنید.” .

وی سپس درباره شکست کارخانه ذوب آهن در هفته گذشته توضیح داد: هفته گذشته در نیمه اول عملکرد خوبی از بازیکنان ندیدیم و در نیمه دوم بازی خوبی داشتیم و می توانستیم بازی را ببریم اما در ضد حمله بازی را باختیم. موارد یکی از زیبایی های فوتبال است.

وی در ادامه افزود: در هفته گذشته سعی کردیم نقاط قوت و ضعف خود را بیشتر شناسایی کنیم. بازیکنان با هر بازی انگیزه بیشتری دارند و امیدواریم تغییراتی در تیم ایجاد شود. میانگین سنی کمتر و ایده های فنی جدید وارد تیم شد.

1577931

آن سرمربی ذوب در مورد بازی فردا مقابل تراکتور گفت: تراکتور تیم خوب، سازنده و با انگیزه ای است و سعی می کنیم از شرایط خانگی به نحو احسن استفاده کنیم و هفته به هفته فوتبال بهتری ارائه کنیم و بازی فردا برای تماشاگران بازی جذاب و هیجان انگیزی خواهد بود.

صادقی درباره غیبت ذوب آهن در بازی فردا گفت: در خط دفاعی آرش قدری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. فر عباسی در تمرین روز گذشته دچار مصدومیت شد که نظر پزشکان برای حضور او در زمین مسابقه خواهد بود.

صادقی تاکید کرد: تغییرات، مصدومیت ها و محرومیت ها هماهنگی خط دفاعی تیم را ضعیف کرده است، جوانان خوبی داریم و به مرور وضعیت بهتری را از آنها می بینیم.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به دوران جوانی ذوب آهن گفت: آینده متعلق به جوانان است. کمتر مربی ای جرات این را دارد که به یک بازیکن 19-20 ساله فرصت بازی بدهد، اما سرمربی ذوب آهن این کار را می کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی