اشکش: من پنج بازیکن 20 ساله دارم که آینده فوتبال ایران هستند

اشکش در پایان گفت: از مسئولان می خواهم توجه بیشتری به تیم داشته باشند. بچه ها هنوز حقوق نیم فصل خود را نگرفته اند و شایسته توجه ما هستند. ملوان هم در دل ما جای دارد، امروز دیدیم چند نفر با این تیم بودند اما من با نفت مسجد سلیمان اینجا آمدم و به تنهایی جلو می رویم. ما جام جهانی را نبردیم و فقط یک بازی را بردیم. اما امیدوارم این برد شروعی برای موفقیت بعدی تیم ما باشد. ما دو امتیاز از منطقه خطر لیگ فاصله داریم و مطمئناً در 15 بازی آینده امتیاز لازم را خواهیم گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1864224
21 ژانویه 1401 @ 6:56 ب.ظ
13 هزار |

8نقطه نظر

نام مرد، من یک بازیکن متعصب می خواهم

سرمربی نفت ادامه داد: نباید تحت فشار باشیم. باید بازیکنان مورد نظر را جذب کنم و نفت را در لیگ حفظ کنم اما در یک خط هستیم. من به کمبود ظرفیت و بی تدبیری تیم نفت اشاره می کنم و این پیروزی را به عزیزانم تقدیم می کنم. امیدوارم از این به بعد به ما و تیم فنی داخلی نفت ایمان داشته باشند. بسیاری از مردم از شیوه پاسخ ابراهیم به اشک هایش خوششان نمی آید. چون سبک من تماشای بازیکنان ارزشمند و سخت کوش است. من دنبال ضایعات مالی نیستم و دنبال زمین برای چند جوان هستم. چون دنبال بازیکن خارجی بنجل نیستم خیلی به ما انگ زدند. این فوتبال و این شهر به بازیکنانی نیاز دارد که با دل بازی کنند. وقت آن است که نام را جستجو کنید. اگر از بومی گرایی صحبت می کنم، از شایسته سالاری صحبت می کنم. همه ما زیر یک پرچم زندگی می کنیم و من اصلاً چنین استدلالی ندارم. من می گویم جایی که بازیکن وجود دارد، باید شایسته سالاری باشد. این اواخر مسائلی را دیدم که برای قداست شهرم در مورد آنها صحبتی نکردم. این جایگاه بچه مسجد سلیمان نیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابراهیم اشکش پس از پیروزی 3 بر یک مسجد سلیمان مقابل ملوان بندر انزلی در جام حذفی گفت: ملوان در تیم جا افتاده و قابل احترام است و زارع یکی از دوستان خوب ماست. ” فوتبال است؛ بازی قبل را باختیم و امروز گل زدیم و توانستیم بازی را ببریم. مردم مظلوم مسجد سلیمان و بچه ها حق داشتند شاد باشند. امیدوارم این برد شروع پیروزی های ما باشد زیرا جایگاه واقعی نفت در لیگ اینجا در جدول نیست و امیدوارم به روند خوب ادامه دهیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان از مسئولان استانی خواست از تیمش حمایت کنند.

اشکش: من پنج بازیکن 20 ساله دارم که آینده فوتبال ایران هستند

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اتلاف وقت تیم نفت مسجد سلیمان گفت: پنجره نقل و انتقالات ما بسته شد، چند بازیکن از ترکیب ما رفتند و من هم نمی خواستم چند بازیکن. امروز با 10 بازیکن بزرگ اینجا بودیم. من پنج جوان 20 ساله را بازی کردم. دروازه بان ما امروز 20 ساله بود. من با جوانان به این مسابقه آمدم. هر دو تیم خوب بازی کردند و اگر موقعیت ها به ثمر می رسید شاید برنده می شد. در بازی قبل ملوان در دقایق پایانی یک گل به ثمر رساند و پیروز شد. اگر می خواهید من را مقصر بدانید، می توانید ملوان بازی قبلی را مقصر بدانید. این برد را به مسئولان مسجد سلیمان تقدیم می کنم اما حالا که سرمربی این تیم بومی است، انصاف نیست مرغ همسایه را غاز ببینیم و همکاری نکنیم. باید قدر استعدادها و سرمایه های استان را بدانیم. من گام به گام مربی کردم تا الان به اینجا برسم.

1790546