تعجب یورگن لوکادیا از رفتار ترابی/ وینگر پرسپولیس خشم هواداران را برانگیخت

آن موقع بود که لوکادیا پیش از این در حضور ترابی یک پنالتی برای پرسپولیس زده بود و ضربه او تبدیل به گل شد. لوکادیا علاوه بر اینکه نیاز داشت آن پنالتی را به روش آقای گلی بزند و مهمتر از همه، انگیزه بیشتری نسبت به سایر بازیکنان برای گلزنی و پیروزی داشت، اما ترابی شخصا توپ را در دست گرفت و یحیی گل محمدی این کار را نکرد. . به دلایلی با این حرکت مخالفت کرد.مهاجم هلندی قرمزها را شگفت زده کرد.

جالب است که یحیی گل محمدی نیز در پایان بازی بدون پاسخ صحیح به سوال خبرنگاران در این خصوص مدعی شد:

همچنین انتشار ویدئویی در فضای مجازی که تعجب و صحبت لوکادیا با نیمکت نشینان در جریان ضربه پنالتی را نشان می دهد، اعتراض هواداران پرسپولیس را در فضای مجازی به دنبال داشته است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

او در هفته هفتم لیگ در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور رفت و با تک گل عباس زاده مغلوب شد تا اولین شکست خود در لیگ 22 را تجربه کند اما چیزی که باعث تعجب بسیاری از فوتبالدوستان شد، ایستادن مهدی ترابی پشت پنالتی و یحیی گل محمدی بود. موافقت با تصمیم ترابی

ماجرا از این قرار است که در دقایق پایانی بازی پرسپولیس صاحب یک پنالتی شد و مهدی ترابی شخصا صاحب توپ شد و به بقیه بازیکنان از جمله لوکادیا نشان داد که می خواهد آن پنالتی را خودش تبدیل به گل کند.

اما مهدی ترابی در روزی که لوکادیا انگیزه زیادی برای گلزنی داشت با اصرار بر گرفتن پنالتی او و هواداران را شگفت زده کرد.

گرفتن پنالتی به وضعیت روحی بازیکنان بستگی دارد. ضمن اینکه ترابی هم یک پنالتی خوب می زند و هم لوکادیا. آخرین باری که لوکادیا زد، این بار ترابی می خواست در بزند.