سیدحسین مذاکره جدیدی با استقلال نداشت

با این حال امشب خبر تمدید قرارداد حسینی برای دو فصل دیگر در رسانه ها منتشر شد. پیگیری های خبرنگار مجله اخبار فوتبال نشان می دهد که دروازه بان شماره یک استقلال دیگر مذاکره ای برای تمدید قراردادش با سران این باشگاه نداشته است.

برخلاف اخبار منتشر شده مبنی بر تمدید قرارداد حسینی برای دو فصل دیگر، دروازه بان آبی ها مذاکره دیگری با سران این باشگاه نداشته است.

اگرچه تمدید قرارداد با مدافع شماره یک آبی ها می تواند نقطه مثبتی در ترازنامه مدیران این باشگاه باشد، اما واقعیت این است که توافقی برای تمدید قرارداد حسینی صورت نگرفته و او همچنان یک فصل دیگر با این تیم مگر اینکه طرفین در چند روز آینده برای مذاکره بنشینند.
همه اینها در حالی است که حسینی بند فسخ یک طرفه در قراردادش دارد. اگر این بازیکن بخواهد در خارج از کشور به فوتبال ادامه دهد می تواند با پرداخت مبلغی ناچیز قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرده و لژیونر شود.
گفته می شود حسینی از پرتغال پیشنهاد دارد و اگر بخواهد به اروپا برود به راحتی می تواند با استفاده از بند قراردادش را فسخ کند. باید دید آیا او به ادامه استقلال راضی می شود یا تصمیم دیگری می گیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

درخشش حسینی در شرایطی به دست آمد که این دروازه بان تابستان گذشته تا آنجا پیش رفت که از استقلال جدا شد و حتی پستی در اینستاگرام در این زمینه به اشتراک گذاشت اما در نهایت در این تیم ماندگار شد و یکی از بهترین فصل های ورزشی را سپری کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدحسین حسینی یکی از ستاره های استقلال در لیگ گذشته بود. دروازه بان ملی پوش آبی ها در قفس توری تیمش عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست رکورد بیشترین کلین شیت را به نام خود بشکند و دستکش طلای لیگ بیست و یکم را از آن خود کند.

عملکرد خوب این دروازه بان باعث شد آبی ها برای حفظ این مدافع درخواست تمدید قرارداد کنند. او تابستان گذشته قرارداد خود را با استقلال به مدت دو فصل تمدید کرد که یک فصل از آن باقی مانده است.


سرویس خبر شماره: 1831045 |
6 تیر 1401 ساعت 22:53 |
17.3 هزار |

6نظرات

کاپیتان آبی ها یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است