فن خال: برگزاری جام جهانی در قطر مضحک است!

او گفت: “همه می دانند که به نظر من میزبانی جام جهانی 2022 در قطر به طرز مضحکی مضحک است. به نظر می رسد جام جهانی در این کشور برگزار شود و اجازه دهیم فوتبال در قطر پیشرفت کند. آیا این درست است؟” ، همه چیز به پول و منافع تجاری مربوط می شود و ما می دانیم که این مسائل برای فیفا اولویت دارد.


سرویس خبر شماره: 1816377 |
02 فروردين 1401 ساعت 14:01 |
1,108 امتیاز خبر|

0نظرات

به نظر شما چرا هیچ وقت در چنین موسساتی با این تخصص جایی نداشتم؟ حتما می دانید که من همیشه مخالف سیاست این گونه سازمان ها بوده ام. به نظر من تصمیم چین برای میزبانی جام جهانی در قطر درست نیست. من می توانم نظرم را اینگونه بیان کنم، اما مخالفت من با این تصمیم کمکی به دنیا برای رهایی از این مشکل نخواهد کرد.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی هلند پس از غیبت در جام جهانی 2018، عنوان قهرمانی مرحله مقدماتی جام جهانی در قطر را به دست آورد و مستقیما بلیت حضور در جام جهانی را رزرو کرد. طی دهه گذشته بسیاری از اهالی فوتبال با میزبانی جام جهانی در قطر مخالفت کرده اند و این مخالفت ها در آستانه قرعه کشی این مسابقات ادامه دارد. حالا لوئیس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند تاکید کرده است که این تصمیم هیچ ارتباطی با پیشرفت فوتبال ندارد و همه چیز در فیفا به پول مربوط می شود.

لوئیس فن خال، سرمربی باتجربه تیم ملی هلند مدعی شد که میزبانی جام جهانی در قطر مضحک است.