فوری و اختصاصی: دست کاپیتان روی سینه تیم ملی


سرویس خبر شماره: 2016399
3 مه 1403 در 8:28 ب.ظ.
69.9 هزار امتیاز خبر|

54نقطه نظر

تصمیم تکان دهنده و غیرمنتظره؛

به نظر می رسد سناریوی دو سال پیش برای کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در حال تکرار است.

فوری و اختصاصی: دست کاپیتان روی سینه تیم ملی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدمحمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که فصل گذشته عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر والیبال ایران را به دست آورد و با دفاع خود لیگ را تحت تاثیر قرار داد، ایران را در این مسابقات همراهی نخواهد کرد. این مسابقه لیگ ملت های والیبال.

موسوی در دیداری که با مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال داشت به وی اعلام کرد که به تیم ملی نمی رود و تصمیمش برای عدم حضور قطعی است. موسوی حتی در روزهای آینده به همراه خانواده به تعطیلات خارج از کشور خواهد رفت و بنابراین بحث حضور او در تیم ملی کاملا منتفی است. البته مصدومیت قدیمی او از دیگر دلایل کناره گیری موسوی از تیم ملی است.

2013855

سید محمد موسوی که بارها اعلام کرده بود با حضور در المپیک پاریس قصد دارد به فوتبال ملی خود پایان دهد، حالا برای دومین بار در سه سال اخیر از تیم ملی والیبال خداحافظی می کند تا سال 2023 آخرین دیدارهای او در تیم ملی

اگرچه خبر کناره گیری او به گوش مسئولان فدراسیون نرسیده است، اما عدم حضور او در تیم ملی تقریبا قطعی است و تنها معجزه می تواند تصمیم آنها را برای بازگرداندن او به تیم ملی تغییر دهد.

امیر غفور دیگر بازیکن میهمان تیم ملی والیبال ایران است اما حضور او در هاله ای از بلاتکلیفی است و باید دید او هم تصمیمی مانند محمد موسوی خواهد گرفت یا خیر.

مجله اخبار فوتبال داخلی