هری مگوایر اعتراف کرد که بازیکنان منچستریونایتد با وجود پیروزی در نیمه نهایی جام حذفی تحت فشار هستند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

منچستریونایتد با شکست 4-2 کاونتری سیتی در ضربات پنالتی آخر هفته در ومبلی برای دومین فصل متوالی راهی فینال جام حذفی شد.

در حالت ایده‌آل، این خواستار جشنی در میان هواداران و تمجید از اریک تن هاگ و بازیکنانش در منچستریونایتد بود. در عوض، سرفصل ها تحت سلطه همه چیز بودند، جز ستایش.

دریافت سه گل شیاطین سرخ برای دور زدن برتری راحت خود در برابر تیم رده هشتمی چمپیونشیپ، انتقادات زیادی را از سوی هواداران و کارشناسان به همراه داشت. شادی آنتونی پس از پیروزی در ضربات پنالتی فقط بررسی ها را تشدید کرد.

در کنفرانس مطبوعاتی خود، اریک تن هاگ مطمئن شد که رسانه ها را به دلیل پوشش “شرم آور” آنها در مورد نتیجه و عملکرد تیمش مقابل کاونتری هدف قرار داده است.

با این حال، هری مگوایر، که با گرفتن مقدار ناعادلانه چوب از رسانه ها بسیار آشنا است، از این همه “سر و صدا” شگفت زده نمی شود.

این ملی پوش انگلیسی در گفتگو با Sky Sports اظهار داشت: من مدت زیادی در این باشگاه بودم تا بدانم سر و صدای اطراف همیشه اینجاست، چه با سرمربی و چه بازیکنان.

بازیکنانی هستند که تحت فشار زیادی هستند و وقتی در مسابقات فوتبال شکست می‌خورید یا بد می‌روید، سرمربی هم تحت فشار قرار می‌گیرد.»

مگوایر، 31 ساله، همچنین پیشنهاد کرد که هم تیمی هایش قصد دارند تمرکز خود را حفظ کنند و در پایان کسب و کار به هم بچسبند تا “در این فصل به چیزهایی دست یابند.”

جالب اینجاست که مرد انگلیسی که تحت هدایت اوله گونار سولسشر از لسترسیتی به اولدترافورد نقل مکان کرد، یکی از معدود بازیکنانی بود که با هر نوع اعتباری از دیدار ومبلی دور شد.

مگوایر در نیمه اول کاملاً محکم بود. علاوه بر این، کاپیتان سابق باشگاه به دلیل واکنش خود پس از برد یونایتد مورد تحسین قرار گرفت.

او به جای جشن گرفتن نتیجه، به بازیکنان کاونتری نزدیک شد تا از زحمات آنها در بعدازظهر یکشنبه تمجید کند.

با وجود تعدادی از مدافعان میانی با مصدومیت‌های مختلف، تن هاگ به شدت به توانایی بدنی مگوایر و همچنین خونسردی تکیه می‌کند تا فصل را مثبت ببیند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/25/harry-maguire-admits-man-united-players-are-under-pressure-despite-fa-cup-semi-final-win-279331/ منبع: