خاطره کمک داور دربی: با تیر به پایم زدند!


سرویس خبر شماره: 2016925
6 اردیبهشت 1403 ساعت 04:13 |
299

0نقطه نظر

ما فحش ها را می خوریم و کمیته انضباطی پول را می گیرد

کمک داور بین المللی فوتبال ایران خاطره جالبی از اولین داوری خود در دربی تعریف کرد.

خاطره کمک داور دربی: با تیر به پایم زدند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا منصوری که 10 تجربه داوری در دربی استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد، از اولین باری که در این دیدار به او تکلیف شد می گوید و خاطره جالبی از آن دیدار تعریف می کند.

منصوری که ظاهراً در آخرین دربی این فصل در آخرین لحظات از جمع کمک داوران کنار گذاشته شد، اولین قضاوت خود در دیدار استقلال و پرسپولیس را بازگو می کند: من یک داور بین المللی بودم. بازی برای من هیجان انگیز بود. قبل از ورود به ورزشگاه هیچ فشاری احساس نمی کردم. در آن زمان شرایط به گونه ای بود که اگر یادتان باشد هواداران یک روز قبل از بازی در کنار ورزشگاه حاضر می شدند و صبح زود به جایگاه می رفتند و یک ردیف سکوها خالی بود و تمام سکوها پر می شد. با تماشاگران

2014666

او ادامه داد: وقتی از تونل پشتی وارد چمن شدیم، دوستان بیشتر نارنجک پرتاب می کردند. همین که وارد شدیم نارنجک انداختند. مثل الان که از تونل وسط نمی آمدیم و مسیری طولانی داشتیم که 5-6 دقیقه طول کشید تا به چمن برسیم. هیجان انگیزترین بازی برای من اولین دربی بود. البته در دقیقه 88 فکر می کردم پرسپولیس هم عقب است. چیزی به پایم خورد و احساس کردم اصلا نمی توانم حرکت کنم. انگار تیر خورده ای یک تکه سیمان به پشت پایم چسبیده بود و اصلا نمی توانستم بمانم. به محسن ترکی زنگ زدم و گفتم نمی توانم! گفت نگران نباش دو دقیقه بیشتر طول نمیکشه و به هر حال تموم میشه.

منصوری نسبت به اینکه پول کمی دریافت می کنند، واکنش نشان داد: ما هم پول می گیریم و فحش ها را می خوریم اما فدراسیون و کمیسیون انضباطی پول می گیرند. در گذشته می گفتند ماموران راهنمایی و رانندگی درصدی از جریمه ای را که گرفته اند گرفته اند اما در مورد ما اینطور نیست و ما فحش می خوریم و جریمه به حساب فدراسیون می رود. البته وقتی درگیر بازی می شوید چیزی نمی شنوید! من دایی های دوقلو دارم یکی از آنها خیلی از من شاکی است می گوید: بابا چه شغلی داری و خواهرم قسم می خورد!

مجله اخبار فوتبال داخلی