گزارش: پرسپولیس با ۵ گلزن خارجی رکورد زد

شیخ دیاباته، یکی دیگر از خریدهای خارجی قرمزها در تابستان امسال برای پست مهاجم، اما در طول فصل از مصدومیت های مکرر و خسته کننده ای رنج می برد تا جایی که خبر غیبت او در بازی هفته گذشته با ملوان تعجب آور نبود. اصلا شیخ که در این فصل چندین بار در اختیار کادر پزشکی قرار گرفته است، در 9 دیداری که شانس حضور داشته است، 3 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

1840689

اما شاید بتوان جورجی گلسیانی را موثرترین خرید خارجی پرسپولیس در این فصل دانست. مدافع گرجستانی وظیفه شناس قرمزها که پس از لوکادیا سرمربی تیمش به پنالتی گیر اول تیمش تبدیل شد، علاوه بر بازی خوب در خط دفاعی، موفق به گلزنی هم شد و در مرحله یک هشتم نهایی چهار گل لیگ و سه گل به ثمر رساند. جام حذفی و از هفت گل او، چهار گل او برابر استقلال و سپاهان بود که گل را در زمره مهمترین گلزنان خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس قرار داد.

1837494

ماجرای گلزنی خارجی های پرسپولیس در این فصل از یورگن لوکادیا هلندی شروع شد و این ستاره خیلی زود به عنوان گلزن 6 گل ظاهر شد اما خیلی زود چمدان هایش را بست تا بعد از 6 گل مهم که بهترین گلزن بود از ایران برود.

1840691

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیسی ها در سال های اخیر همیشه به دنبال جذب یک مهاجم خارجی تمام عیار بوده اند که با توپ تمام شود و قرمزها مشکل گلزنی نداشته باشند. در شرایطی که به نظر می رسید این آرزو با نزدیک شدن لوکادیا و دیاباته محقق شده بود اما شرایط بسیار پیچیده تر از تصور هواداران و حتی کادر فنی این تیم بود.

قرمزهای پایتخت در فصل بیست و دوم پنج گلزن خارجی داشتند که رکورد خاصی است.

گزارش: پرسپولیس با ۵ گلزن خارجی رکورد زد

پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ خود 5 گلزن خارجی داشت که با اختلاف یک رکورد محسوب می شود. مجموع گل های این بازیکنان در این فصل به عدد 18 رسید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما پنجمین و آخرین گلزن خارجی قرمزها در این فصل کسی جز لئاندرو پریرا نبود. این بازیکن که پس از جدایی از لوکادیا، پس از چند هفته تلاش در زمستان به پرسپولیس پیوست، سرانجام اولین گل خود را با پیراهن پرسپولیس به ثمر رساند که انتظارات را برای امتیازش برآورده کرد. پرسپولیسی ها انتظار گل های بیشتری را از مهاجم برزیلی در کنار خود دارند و او می تواند با ادامه پیشرفت و البته زدن گل احتمالی در دربی، شرایط را کاملا به نفع خود برگرداند.


سرویس خبر شماره: 1900151
21 آوریل 1402 ساعت 07:30
2.6 هزار |

0نقطه نظر

برای اولین بار در تاریخ؛

اما چهارمین گلزن خارجی این فصل وحدت حنانوف بود. این بازیکن تاجیکستانی که دومین فصل حضور خود را در پرسپولیس سپری می کند، امسال گلزنی را آغاز کرد و در ثانیه های پایانی یکی از مهم ترین گل های فصل را برای تیمش در تبریز به ثمر رساند که باعث پیروزی گرانبهای پرسپولیس شد. این بازیکن جوان پیش از این با گلزنی مقابل الهلال با پیراهن استقلال تاجیکستان مهارت های گلزنی خود را نشان داده بود.

1840690