یزدانی فکر می کند خیلی فوتبال را دوست دارد/آقای ساپینتو! این سیستم برای تیم ما کار نمی کند/ این مربی پرتغالی با بهترین تیم استقلال در سال های اخیر چه کرده است؟

وی همچنین به شرایط بازی سپاهان و استقلال اشاره کرد و گفت: فوتبال بسیار زیبا و هیجان انگیزی را شاهد بودیم اما نمی دانم چرا داور اشتباه محبی را جعل کرد. در حالی که بازیکن سپاهان مسیر حرکت محبی را در داخل محوطه جریمه کاملا مسدود کرد و محبی نتوانست کاری جز سقوط انجام دهد.

ساپینتو

سرمربی سابق استقلال درباره شرایط آینده این تیم گفت: با توجه به هفته های زیادی که باقی مانده و امتیازاتی که بین تیم ها رد و بدل می شود، نباید ناامید شد، بلکه به شرطی است که استقلال در نحوه بازی خود تغییراتی ایجاد کند. تا بتواند امتیاز بگیرد. . اگر باز هم بخواهیم امتیاز کم کنیم، استقلال در نهایت سهمیه آسیایی را نمی گیرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مربی فوتبال کشورمان افزود: استقلال فصل گذشته با سه مدافع عنوان قهرمانی را به دست آورد. نمی دانم چرا ساپینتو می خواهد اصرار کند که سیستم استقلال چهار دفاعی باشد. در حالی که با سه مدافع با یک نفر جلوی آنها و چهار هافبک و دو مهاجم می توان سیستم 3-1-4-2 را اجرا کرد و حریفان را روی زمین نشاند.

علی چینی بازیکن و مربی سابق استقلال در گفتگو با خبرروزی درباره باخت استقلال مقابل سپاهان گفت: متاسفانه استقلال سه امتیاز مهم دیگر را از دست داد! این سه امتیاز استقلال را 30 امتیاز عقب انداخت. ما در دور اول و در دور دوم به سپاهان باختیم یعنی 6 امتیاز در سبد رقیب اصلی استقلال.

چینی افزود: از طرفی باید به بازیکن باتجربه استقلال هم گفت که چرا مثل بچه ها اشتباه می کند؟ ظاهراً این بنده خدا به او اعتماد به نفس زیادی داده و معتقد بوده که فوتبالیست بسیار با استعدادی است که هر کاری می خواهد انجام دهد. سیلوا هم در همین پست بازی می کند اما اصلا قابل مقایسه با یزدانی نیست. لگد زدن به مغانلو در شرایطی که در صورت نباختن تیم استقلال خطری برای استقلال وجود نداشت چه فایده ای دارد؟ خدا کنه عارف غلامی زودتر برگرده

وی ادامه داد: اگر ساپینتو به بازی رفت سیستم و تیم استقلال را نمی شناخت حالا بعد از 15 بازی چنین بهانه ای را نمی پذیرد. او اصرار دارد که استقلال چهار مدافع بازی کند! در حالی که استقلال با سه مدافع در دوران استراماچونی و فرهاد مجیدی بهترین نتایج را کسب کرد.

چینی خاطرنشان کرد: تیم ساپینتو یکی از پربازده ترین تیم های سال های آخر استقلال است اما این پرتغالی باعث شد حردانی نیم فصل نیمکت نشین شود! یاماگا 14 بازی در دفاع انجام داد! ابوالفضل جلالی را نیمکت نشین کرد و تاسش را طوری بازی کرد که امتیاز به امتیاز استقلال را از دست داد و حالا افسوس که جای رقبا را می خورد.