ادعای بزرگ؛ ما می خواهیم جام را ببریم!

قنواتی در قسمت پایانی صحبت هایش درباره اینکه آیا ترجیح می دهد با آلومینیوم یا پرسپولیس روبرو شود، گفت: برای همه تیم ها احترام قائل هستم و از هر تیمی که به این مرحله برسد استقبال می کنم؛ ما الان اینجا هستیم و بقیه تیم ها باید به فکر ما باشند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی ماهشهر خلیج فارس در خصوص وضعیت تیمش صحبت های جالبی انجام داد و گفت: دیروز اعلام کردم که عنوان قهرمانی برای بازی اول و دوم غافلگیرکننده است اما مدعی آن هستیم، حالا چون در نیمه دوم هستیم. فینال.”

وی افزود: جا دارد از استادم عنایتی تشکر کنم که با تیمش به ماهشهر آمد تا اولین تیم لیگ برتری باشد که اینجا با ما بازی می کند. مس یکی از ثروتمندترین تیم های لیگ برتر است که توانسته ایم آنها را شکست دهیم. برای من مهم است که شاگردانم به اعتماد به نفس رسیده باشند و در بند نباشند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از صعود تاریخی ماهشهر در خلیج فارس در جمع 4 تیم برتر جام حذفی، موسی قنواتی سرمربی این تیم در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سرمربی خلیج فارس ماهشهر با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: برد امروز کاملا فنی بود و به آنچه شایسته بودیم رسیدیم؛ شاگردانم عمل کردند و تمام نیروهای حریف را تعطیل کردیم و به جمع 4 تیم برتر ایران رسیدیم به آن افتخار می کنند.


سرویس خبر شماره: 1818853 |
21 تیر 1401 ساعت 00:42 |
11,683 امتیاز خبر|

6نظرات

قنواتی: ما را غافلگیر نکنید، ادعا می کنیم

سرمربی تیم خلیج فارس در ماهشهر در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان اظهارات جالبی را مطرح کرد.

قنواتی سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: ابتدا حلول ماه مبارک رمضان را تبریک می گویم. همچنین از نماینده شهرستان، فرماندار محترم و سایر مسئولین تشکر می کنم.

وی در ادامه سخنان خود با قدردانی از شاگردانش خاطرنشان کرد: شاگردانم پاداش زحماتشان را گرفتند و از همه آنها تشکر می کنم. جنگنده ها ظاهر شدند و توانستند به هدف خود ضربه بزنند. ما به هیچ تیمی وابسته نبودیم و حالا همه باید نگاه ویژه ای به تیم ما داشته باشند.

موسی قنواتی در واکنش به رقبای احتمالی تیمش در نیمه نهایی جام حذفی، پاسخ داد: قبلا هم گفته بودیم که برایمان مهم نیست با چه تیمی بازی می کنیم، به همه تیم ها احترام می گذاریم، اما حالا باید به هم احترام بگذاریم. استقلال خوزستان، پارتیزان ها و نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان را شکست داد.

موسی قنواتی با تاکید بر ادعای خلیج فارس ماهشهر، تصریح کرد: مخالفان باید به ما احترام بگذارند و ما را مدعی ببینند. بعد از 5 بازی پنالتی گرفتیم. ما هر لحظه از بازی، حتی پنالتی ها را برنامه ریزی کرده بودیم، چون کارمان را با تیم بزرگی که به اینجا می آمد پیش بینی می کردیم. اگر 50 پنالتی می زدیم شرایط به همین منوال بود.