ادعای عجیب رینا: استفاده از داور زن شرم آور است!

مشخص نیست که منظور وی از کدام جلسه بوده است، به خصوص که خانواده راینا تصمیم گرفته اند در مورد این تحقیقات، اخبار منتشر شده در آنجا و نتایج نهایی اظهار نظر نکنند، اما بحث در مورد این صحبت ها به وجهه او در فوتبال آمریکایی آسیب جدی می زند. .
فدراسیون فوتبال ایالات متحده اعلام کرد که برهالتر از تمامی اتهامات تبرئه شده است و بار دیگر گزینه هدایت تیم ملی آن کشور است و از سوی دیگر، راینا به اتهام اخاذی مجرم شناخته نشده است، اما رفتار او یک رفتار است. نقض آشکار قوانین فیفا و ممکن است عواقبی داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بررسی های فدراسیون فوتبال ایالات متحده نشان داد که کلودیو رینا، کاپیتان سابق تیم، استفاده از داوران زن در سال 2018 را مایه شرمساری می دانست.

ادعای عجیب رینا: استفاده از داور زن شرم آور است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرونده گرگ برهالتر و افشای درگیری فیزیکی او و همسرش در سال های گذشته که توسط خانواده رینا انجام شده بود، فدراسیون فوتبال آمریکا را بر آن داشت تا تحقیقات دقیقی را انجام دهد.
آنها سعی کرده بودند برهالتر را باج خواهی کنند تا بتوانند به جیو رینا این فرصت را بدهند که در فهرست تیم ملی آمریکا در جام جهانی 2022 قطر حضور پیدا کند، اما در آنجا حضور نداشتند و در نهایت شکست خوردند و اوضاع به سقوط آنها ختم شد.
حال در این بررسی مشخص شد که رینا نسبت به استفاده از داوران زن در سال 2018 اعتراض کرده و مدعی شده است: «برای مسابقات مهم باید تصمیمات درست و جدی گرفته شود و از داوران مرد استفاده شود.» با این کار چه چیزی را می خواهیم ثابت کنیم؟ “جلسات به این مهم نیاز به توجه بهتر و دقیق تری دارد.”

1832148


سرویس خبر شماره: 1895698
23 مارس 1401 @ 10:53 ق.ظ |
7.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر