به لطف ژابی آماده رفتن به رئال هستم!


سرویس خبر شماره: 2015858
1 مه 1403 در 2:25 ب.ظ.
8.4K |

7نقطه نظر

من بارسا هستم اما

گریمالدو که محصول لاماسیا است در صورت پیوستن ژابی به این تیم احتمال حضور در رئال را رد نکرده است.

به لطف ژابی آماده رفتن به رئال هستم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گریمالدو یکی از فوتبالیست های مطرح دوران فوتبال اروپا در سال جاری لورکوزن درخشش بایر لورکوزن که شکست را فراموش کرد و چند هفته قبل به طرز باورنکردنی قهرمان بوندسلیگا شد. اعداد فوق العاده گریمالدو در لورکوزن این امکان را فراهم کرد بارسلونا او اکنون دلتنگ او خواهد شد، اما گریمالدو فرصت بازی برای رئال را رد نمی کند.

2013007

او که محصول لاماسیا است دلیل جدایی اش از بارسا را ​​توضیح داد: واقعیت این است که این یک تصمیم اجباری بود زیرا بارسا نمی خواست روی من حساب کند. 6 ماه از قراردادم باقی مانده بود و آنها این اختیار را داشتند که با انتقال به تیم اصلی، قراردادم را به صورت خودکار تمدید کنند. بعد از 4 یا 5 سال حضور در تیم دوم بارسا، احساس کردم زمان آن رسیده که یک جهش در فوتبالم داشته باشم، اما در بارسا این اتفاق نیفتاد. من باشگاه را درک می کنم زیرا در آن زمان جوردی آلبا آنجا بود و ورود به تیم اصلی دشوار بود، بنابراین مجبور شدم تصمیم به ترک بگیرم و به بنفیکا رفتم.

گریمالدو درباره انتقال به رئال در صورت جدایی ژابی از این تیم گفت: “آیا با ژابی به رئال مادرید خواهم رفت؟ آن وقت خواهیم دید (لبخند). بدیهی است که من رابطه بسیار ویژه ای با ژابی دارم و به عنوان یک بازیکن زیر نظر او بسیار رشد کردم و می خواهم بیشتر با او کار کنم. “بله. درست است که من بازیکن بارسلونا بودم، اما دوست دارم فوتبالم را با ژابی ادامه دهم، چه در بایرلورکوزن یا هر تیم دیگری.

مجله اخبار فوتبال خارجی