فوتبال ایران قیمت سرمربی سابق تیم ملی را افزایش داد!



هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در نهایت به مذاکره با یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی درباره گزینه های تمرینی این تیم اذعان کرد. به گفته نصیرزاده در بین گزینه های خارجی، دراگان اسکوچیچ و آندره آ استراماچونی مبالغ بسیار بالایی را پیشنهاد کردند که باشگاه تراکتورسازی با آن مخالفت کرد.

همانطور که می دانید فوتبال ایران منبع درآمدی برای برخی شخصیت های خارجی شده است. از جمله استراماچونی که قراردادی فوق حرفه ای با استقلال بست و با کمترین حضور روی نیمکت این تیم توانست بیشترین یورو را جمع کند.

اسکوچیچ که زمانی تصور مربیگری در ایران را نداشت، ابتدا در تیم بندرانزلی و ملوان با حقوق بسیار کم و شرایط عادی زندگی مشغول به کار شد. اما ملوان سکوی پرتاب این مربی شد تا جایی که سکان هدایت تیم های فولاد خوزستان، خونه به خونه بابل و صنعت نفت آبادان را در دست گرفت. اوج حضور او در فوتبال ما به عنوان سرمربی تیم ملی بود. اتفاقی که در تخیل اسکوچیچ نمی گنجد و حتی کمتر از آن که در ماجرایی عجیب با ایران به جام جهانی 2022 قطر راه پیدا می کند!

دراگان اکنون سرمربی تیم زیر 21 سال کرواسی است که شغل خوبی در فوتبال این کشور محسوب می شود. البته اسکوچیچ دیگر حاضر نیست با قرارداد 100 یا 200 هزار دلاری به ایران برود. قیمت این مربی در کشور ما به اندازه کافی افزایش یافته و این فوتبال که برای خیلی ها نان و آب است، دراگان اسکوچیچ را پاسخگو کرده است.

بیشتر بخوانید: حمله همه جانبه به رکورد به یاد ماندنی دراگان اسکوچیچ



سرویس داخلی اخبار فوتبال