تارتاروس: باید از تراکتور سه امتیاز بگیریم

سرمربی ذوب آهن درباره نقل و انتقالات باشگاه توضیح داد: جای تشکر دارم از همه بازیکنانی که در نیم فصل برای ما زحمت کشیدند و واقعاً در اختیار باشگاه بودند، اما فوتبال حرفه ای است. خیلی از بازیکنان نمی توانند با تفکرات مربی موافق باشند و این طبیعی است. به همین دلیل آنها نقل و انتقالات را ترک کردند، برخی بازیکنان خودشان می روند و برخی ما می رویم. آنها باید بروند جای دیگری بازی کنند. کار با کادر فنی ما سخت است و بازیکنان باید سخت کار کنند. اگر می بینید که تغییرات زیادی وجود دارد، باید ببینید که آیا موفقیت آمیز بوده است یا خیر. کاری به ذوب آهن ندارم اما در نفت مسجد سلیمان با 24 بازیکن جدید قراردادم و تیم را از این وضعیت خارج کردم. در پیکان در نیم فصل بازیکنان زیادی را بیرون آوردم و عوض کردم.

وی افزود: بچه ها خیلی خوب تمرین کرده اند و برای بازی فردا انگیزه زیادی دارند. من به بازی فردا بسیار خوشبین هستم و امیدوارم بچه ها امتیازات لازم را برای کسب سه امتیاز بازی دنبال کنند. ما نیاز مبرمی به این سه امتیاز داریم، دو سه هفته است که روند خوبی را پشت سر نگذاشته ایم و البته من شخصاً این را تجربه کرده ام، اما با توجه به تمریناتی که در طول هفته داشته ایم، واقعاً امیدوارم با تمام توان بازی کنیم. توانسته و سه امتیاز را کسب کند.

مهدی تارتار افزود: ما به آینده نگاه می کنیم و مهمترین چیز برای ما این است که باشگاه متضرر نشود. اگر بازیکنی را از لیست حذف کنیم برای این است که باشگاه متضرر نشود. در هر صورت، در پایان فصل، باید نتایج بررسی شود تا ببینیم چه خبر است. شما سال گذشته دیدید که ما یک جهش بزرگ در جدول رده بندی داشتیم و امیدوارم در پایان این فصل شرایطمان بهتر شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن با حضور در نشست خبری درباره تراکتورسازی توضیح داد: بازی فردا بازی آسانی نیست و دو تیم ریشه دار و اصیل به مصاف هم خواهند رفت. برای هیچ تیمی بازی آسانی نیست و تراکتورسازی با تغییری که روی نیمکت داشت سبک بازی خود را کاملاً تغییر داده و سعی دارد به تیم حریف فشار بیاورد و از خطا استفاده کند. با شناختی که از آنها گرفتیم تمرینات ویژه ای برای این نوع بازی حریف در نظر گرفتیم و سعی می کنیم هوشمندانه بازی کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم هواداران فردا در ورزشگاه حضور داشته باشند و حمایت آنها را داشته باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن می گوید حضور بازیکنان در صورتی مثبت است که برای باشگاه موثر باشد.

تارتاروس: باید از تراکتور سه امتیاز بگیریم


سرویس خبر شماره: 1866924
6 فوریه 1401 @ 20:42 |
3.1 هزار |

7نقطه نظر

کار با کارکنان ما بسیار دشوار است.