تراکتورسازی مذاکره با الکس نوری را متوقف کرد/ مبلغ درخواستی گزینه استقلال مشخص شد

مذاکرات تراکتورسازی با قربان بردیف سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی امشب و فردا در تهران انجام می شود و احتمالا تراکتورسازی با همین مربی سرشناس روسی قرارداد امضا خواهد کرد، اما قبل از اینکه سرمربی معروف فوتبال روسیه تراکتورسازی اجازه دهد، تراکتوری ها مصاحبه هایی با این مربی انجام داده اند. الکس نوری.

باشگاه استقلال که خواهان به خدمت گرفتن الکس نوری است نباید از افزایش قیمت این مربی آلمانی توسط دلال ها اطمینان حاصل کند. الکس نوری آماده بود تا با دو دستیار به تراکتور بیاید و در مجموع 450 هزار دلار قرارداد ببندد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تبریزی ها با این مبلغ موافقت کرده بودند اما زمانی که قربان بردیف اعلام کرد آماده است برای مذاکرات نهایی به تهران بیاید، مسئولان تراکتورسازی ادامه مذاکرات با الکس نوری را متوقف کردند. تراکتورسازی در حال حاضر در حال مذاکره نهایی با قربان بردیف سردار سابق آزمون است.

وقتی ساغلام در مذاکرات با تراکتورسازی دو بار قیمت را افزایش داد، تبریزی ها به سراغ گزینه های دیگر رفتند و به ترتیب با قربان بردیف و الکس نوری از روسیه مذاکره کردند. این در حالی است که سرمربی سرشناس فوتبال ترکمنستان روسیه برای ارائه پاسخ نهایی از تراکتورسازی فرصت خواست و در این بین سران باشگاه تراکتورسازی با الکس نوری وارد مذاکره جدی شده اند. به نظر می رسد الکس نوری به تراکتور قیمت داده و حاضر است در ازای دریافت 450 هزار دلار با دو دستیار با تراکتور قرارداد ببندد.