تیاگو موتا: میلان با احتمالی سرمربی منچستریونایتد تماس گرفت – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


میلان، غول سری آ، از سرمربی بولونیا خبر داده و گزارش داده است که تیاگو موتا، سرمربی فعلی منچستریونایتد، استفانو پیولی، سرمربی فعلی آنها اخراج خواهد شد.

موتا به شدت به انتقال به یونایتد به عنوان جایگزینی بالقوه برای اریک تن هاگ مرتبط بوده است.

در میان مشکلات یونایتد در این فصل در زمین، گفته می شود که کار تن هاگ کاملاً امن نیست.

تصور می شود که سر جیم راتکلیف، مالک جدید باشگاه و INEOS از مناسب بودن درازمدت هلندی و توانایی او برای تغییر وضعیت وحشتناک فعلی چندان متقاعد نشده باشند.

در این دوره، تن هاگ به دلیل عملکرد ضعیف و نتایج ناگوار تیم مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. اغلب، یونایتد در شرایطی که در مقابل آنها قرار می گیرد، آشفته، بی نظم و بی انگیزه به نظر می رسد.

در کنار موتا، برخی دیگر از مربیان برتر شیاطین سرخ شامل گرت ساوتگیت، زین الدین زیدان، گراهام پاتر، گری اونیل، توماس فرانک، کارلو آنچلوتی، جولیان ناگلزمن و روبرتو دزربی هستند.

یونایتد تنها حزبی نیست که موتا را تعقیب می‌کند، یوونتوس نیز از طرفداران موتا است. با این حال، گزارش قبلی که توسط The Peoples Person پوشش داده شده بود، خاطرنشان کرد که رئیس روسوبلو مهاجرت به خارج از کشور را به ماندن در ایتالیا ترجیح می دهد. به خصوص انگلیس و لیگ برتر را دوست دارد.

دانیله لونگو، روزنامه نگار Calciomercato، به روز رسانی در مورد وضعیت موتا ارائه کرده است و می گوید که میلان برای دریافت خدمات او به مسابقه پیوسته است و حتی با تماس با تاکتیک دان 41 ساله، قدمی فراتر گذاشته است.

لونگو همچنین به این موضوع اشاره می کند که هافبک سابق پاری سن ژرمن در حال مذاکره با یوونتوس برای به خدمت گرفتن ماسیمیلیانو آلگری است.

پیگیری میلان برای موتا در حالی انجام می شود که انتظار می رود پیولی اخراج شود، همانطور که فابریزیو رومانو اوایل روز شنبه تایید کرد.

هفته گذشته روسونری توسط آ اس رم، رقیب سری آ، از لیگ اروپا حذف شدند که در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی 2-1 و در مجموع 3-1 آنها را شکست دادند.

با این وجود، اگر گزارش‌ها مبنی بر اینکه موتا طرفدار انگلیس است و یونایتد به پیگیری خود برای تضمین امضای او ادامه می‌دهند صحت داشته باشد، خطر شکست در برابر رقبایی مانند یوونتوس و آث میلان نباید بیش از حد نگران‌کننده باشد. با این حال، همچنان برای یونایتد بسیار مهم است که در حالی که سایر باشگاه‌ها به طور فعال در حال مانور دادن فعالانه در انتظار آنچه که به نظر می‌رسد درگیری مدیریتی قابل توجهی در تابستان جاری است، راضی نشوند.

یونایتد روز یکشنبه با بازی با کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی به میادین بازمی گردد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/20/thiago-motta-ac-milan-contact-manchester-united-managerial-prospect-279136/ منبع: