تخت جمشید جای مردان است. آنها دوست ندارند پشت سر جدول باشند!/حیف است روز خوبی را در استقلال نبینیم



علی چینی بازیکن و مربی سابق استقلال در گفت و گو با خبروشی درباره محرومیت حسین حسینی در تصمیم جدید کمیسیون انضباطی برای دیدار با تراکتورسازی و غیبت او در دیدار حساس مقابل تبریز، جای تاسف دارد. شاهد چنین اتفاقاتی برای استقلال باشید. البته این اولین شکست نبود و مطمئناً آخرین شکست در شش بازی باقیمانده نخواهد بود. نمی گذارند یک روز خوب برای این هواداران به شب تبدیل شود. آنها به نقطه ای رسیده اند که علناً در حال طرح ریزی برای تضعیف استقلال هستند. مثلا چرا در نیم فصل قانونی وضع شد که هر بازیکن یا مربی ای که مصاحبه کند جریمه می شود. آیا امکان چنین کاری وجود دارد؟ باید قبل از شروع فصل چنین کارهایی انجام شود تا باشگاه ها در متن قرارداد چنین موضوعاتی را مطرح کنند و از بازیکنان بخواهند که این کار را انجام ندهند و این کار را انجام ندهند. ما امروز وارد این فوتبال نشدیم! بالاخره ما این مشکلات را دیده و تجربه کرده ایم.

یکی از پیشکسوتان استقلال گفت: اما طراحی جاده دقیقا به گونه ای است که به استقلال آسیب می زنند. برخی نشسته اند و به دنبال راه حلی برای پایان دادن به استقلال هستند. خوشبختانه جواد نکونام که خودم از روز اول از او حمایت کردم تا اینجای کار استقلال را به خوبی به ارمغان آورده است و با وجود تمام مشکلات مدیریت مالی از جمله داوری توانسته تیم را در صدر جدول نگه دارد اما این موضوع خاری در چشم دشمنان استقلال شده است. به چشم کسانی که فقط پرسپولیس را می بینند و دنیایشان سرخ است. راه دیگری وجود ندارد که آنها تلاش نمی کردند استقلال را متوقف کنند.

چنی با اشاره به مشکلات داوری در هفته های اخیر اضافه کرد: هر چقدر تلاش کردند با مشکلات داوری به استقلال ضربه بزنند، راه دیگری پیدا نکردند. در حالی که می بینیم چه اشتباهاتی به ضرر حریفان پرسپولیس صورت می گیرد تا تیم مردان سوگلی در صدر جدول رده بندی قرار نگیرد. توپ وارد دروازه آنها می شود و بیرانوند آن را حذف می کند، گل نمی زنند! از طرفی گل های آفساید می زنند و باز هم گل هایشان را قبول می کنند! راهی نیست که برای کمک به پرسپولیس نرفته باشند. مشخص است که گروه ضربت تشکیل شده و رسما نمی خواهند استقلال قهرمان شود. چیزی شبیه به اتفاقات لیگ برتر گذشته که همه بلاها در استقلال رقم خورد تا تیم ساپینتو قهرمان نشود.

چینی با تاکید بر غیبت حسینی در بازی تبریز گفت: بازی در تبریز در مقابل 50 یا 60 هزار تماشاگر تبریزی مثل همیشه سخت است، حتی برای یک دروازه بان جوان و کم تجربه در یادگار امام کمتر. این دیدار طبیعتا برای استقلالی ها سخت بود. اما مطمئنم جواد نکونام این توانایی را دارد که پسرها را طوری به زمین بفرستد که از پس این بازی برآیند.

وی تاکید کرد: این استقلالی ها تا به حال در مقابل مشکلات سر خم نکرده و قطعا در تبریز هم سر تعظیم فرود نمی آورند چون می داند سپاهان حریف پرسپولیس در آن سوی جدول است و چگونه این تیم اصفهانی که ما داریم. در دو هفته اخیر اوج گرفته و قطعا پرسپولیس را شکست خواهد داد. البته اگر این آقایان باز هم کاری کنند که سپاهان مقابل پرسپولیس با گل آفساید یا فلان بازی شکست بخورد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال