لیورپول به دنبال جواهر رکوردشکنی آرسنال اتان نوانری است

صحبت کردن در کانال یوتیوب Gooner Talk، تام کانتون، خبرنگار football.london گفت: ما هنوز نمی دانیم که آیا این بازیکن جوان آینده خود را به آرسنال متعهد خواهد کرد یا خیر.

آرسنال تمام تلاش خود را کرده است تا با دادن فرصت به اتان نوانری در باشگاه بماند.

منچستر سیتی، لیورپول، چلسی و تعدادی از باشگاه‌های دیگر همگی به این بازیکن جوان علاقه‌مند هستند که در اوایل این فصل به جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر در برابر برنتفورد تبدیل شد.

او فقط روز سه شنبه 16 ساله شد، بنابراین اگر لیورپول قرار است او را به خدمت بگیرد، این احتمال وجود دارد که او پیش از ورود به آکادمی کلوپ، پیشرفت خود را در رده های آکادمی قرمزها بیشتر کند. فكر كردن.

بیشتر بخوانید: “به من گفته می شود” – رومانو ادعای جالب توجه خود را در مورد هدف لیورپول رد کرد. ظاهراً کلوپ “یک هوادار بزرگ” است

ستاره فعلی قرمزها از آن زمان به میدان رفته است 60 بار زیر نظر کلوپ قبل از تولد 20 سالگی اش، با 40 نفر از آنها در طول فصل جاری، آماری که به این معنی است که او در فصل 2022/23 بیش از هر کس دیگری برای لیورپول بازی کرده است.ترانسفرمارکت).

با این حال، او می تواند از بازیکنی که رکوردش در لیگ برتر را غصب کرده است، به عنوان الگوی خود استفاده کند اگر شمال لندن را با مرسی ساید عوض کند.

آرسنال همه کارها را انجام داده است، اما اگر پیشنهادهای بهتری از جاهای دیگر وجود داشته باشد، آرسنال خیلی کم می تواند انجام دهد، و آنها فقط می توانند امیدوار باشند که او به تیمی که این فرصت ها و پیشرفت را در طول سال های جوانی به او داده است، ایمان داشته باشد.

او این رکورد را از یکی از اعضای فعلی تیم یورگن کلوپ گرفت، در حالی که هاروی الیوت قبلاً با حضور در فولام در پایان فصل 2018/19 تنها 30 روز پس از تولد 16 سالگی اش، این افتخار را به دست آورده بود.

بیشتر بخوانید: یان دویل معتقد است که رکورددار لیورپول می تواند “به نفع حرفه خود” آنفیلد را ترک کند.

بازیکن احتمالی آرسنال در اوایل این فصل، زمانی که از روی نیمکت در برد 3-0 در برنتفورد از روی نیمکت ظاهر شد، تاریخ لیگ برتر را ثبت کرد و با 15 سال و 181 روز جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر شد. talkSPORT).

نوانری از آن زمان شش ماه پیش در وقت های تلف شده در برنتفورد، برای تیم اصلی توپچی ها به میدان نرفته است، اگرچه او در سطح زیر 18 سال تاثیرگذار بوده است، با 7 گل و 5 پاس گل در 18 بازی در آن رده سنی.ترانسفرمارکت).

لیورپول یکی از چندین باشگاه انگلیسی است که به دنبال خرید بالقوه اتان نوانری جواهری نوجوان است.

قسمت 73 پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

شما می توانید به روز رسانی Canton در مورد Nwaneri را از ساعت 4:16 (از طریق The Gooner Talk در یوتیوب):

با این حال، علیرغم اینکه میکل آرتتا به او ظاهر جانشین قابل توجهی داد، آینده نوانری در شمال لندن چندان مطمئن به نظر نمی رسد.

https://www.empireofthekop.com/2023/03/23/ethan-nwaneri-liverpool-transfer-interest/ منبع:

به نظر می رسد پیشرفت او توسط آلمانی و در واقع کادر مربیگری زیر سن قانونی باشگاه به خوبی انجام شده است، و به درستی الگوی کاملی ایجاد کرده است که اگر ستاره تاریخ ساز آرسنال را به خدمت بگیرد، می تواند دنبال شود.

الیوت به آرامی وارد تیم اصلی آنفیلد شد و در اولین فصل حضورش در آنفیلد به عنوان یک جوان 16 ساله چند بار در جام حذفی داخلی در آنفیلد حضور پیدا کرد و مانند نوانری، لقمه ای از بازی های برتر را دریافت کرد. نیمکت به عنوان یک تعویض دیرهنگام مقابل شفیلد یونایتد در میانه راه.