محمد صلاح تاریخ فوتبال را رقم زد


سرویس خبر شماره: 2001742
24 فوریه 1402 ساعت 04:00
3.9 هزار |

1نقطه نظر

پیشنهاد نجومی سعودی ها رسید.

باشگاه الاتحاد پیشنهادی بسیار نجومی برای جذب محمد صلاح در نظر گرفت.

محمد صلاح تاریخ فوتبال را رقم زد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد صلاح به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در جام ملت های آفریقا در میادین حضور ندارد. با این حال، او بیش از هر زمان دیگری برای باشگاهش مهم است زیرا آنها قصد دارند با ستاره مصری خود دومین قهرمانی لیگ برتر را کسب کنند. این بازیکن 31 ساله در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته هدف الاتحاد قرار گرفت و تیم عربستانی عزم لیورپول را با پیشنهادی 150 میلیون پوندی (188 میلیون دلاری) آزمایش کرد. تابستان باشد که آینده ادامه یابد.
منابع نزدیک به الاتحاد اشاره کرده اند که آنها امید خود را از دست نداده اند و آماده اند 200 میلیون پوند برای معروف ترین فوتبالیست عرب روی زمین بپردازند. ارزش این پیشنهاد نجومی حدود 1.5 میلیون پوند (1.9 میلیون دلار) در هفته است که تقریباً چهار برابر حقوق فعلی او در لیورپول است.. برخلاف فابینیو و جردن هندرسون که لیورپول تابستان گذشته آنها را به باشگاه های عربستانی فروخت، صلاح داستان متفاوتی دارد و آنها نمی خواهند ستاره ارزشمند خود را از دست بدهند. با این حال، جدایی ناگهانی یورگن کلوپ از باشگاه در پایان فصل می تواند آینده فرعون لیورپول را تحت تاثیر قرار دهد.

1981950

اتحاد در حال آماده سازی یک پیشنهاد هنگفت 235 میلیون یورویی به لیورپول برای صلاح است. در صورت تکمیل، این قرارداد گران ترین معامله تاریخ فوتبال خواهد بود و از مبلغ 222 میلیون یورویی که پی اس جی برای جذب نیمار از بارسلونا در سال 2017 پرداخت کرد، فراتر رفت.

مجله اخبار فوتبال خارجی