تیم منتخب از جام ملت ها غایب شد


سرویس خبر شماره: 2001768
24 فوریه 1402 ساعت 3:50 ق.ظ.
557 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ستاره هایی که کمتر از حد انتظار ظاهر شدند:

تیم منتخب جام ملت های آسیا 2023 مشخص شد و ستاره های بزرگ فوتبال آسیا خارج از لیست حضور داشتند و نتوانستند با تیم ملی خود به مرحله نهایی راه پیدا کنند و عنوان قهرمانی را کسب کنند.

تیم منتخب از جام ملت ها غایب شد

گزارش مجله اخبار فوتبال»، بازیکنان بزرگی که در لیگ های معتبر اروپایی بازی می کنند و جزو ستاره های تاثیرگذار تیم های باشگاهی خود هستند و قبل از شروع مسابقات فوتبال، دوستان توجه ویژه ای به این بازیکنان داشتند و منتظر بودند تا با پیراهن خود بدرخشند. کشور تیم ملی

در ادامه به ترکیب 11 نفره بدشانس ترین ستاره های جام می پردازیم:

زیون سوزوکی (سنت ترویدن – ژاپن)

زیون سوزوکی، دروازه بان جوان تیم ملی ژاپن، قبل از جام ملت ها توسط باشگاه های بزرگی مانند منچستریونایتد جذب شد اما یکی از ضعیف ترین بازیکنان این مسابقات بود و تاثیر زیادی روی گل های ژاپن داشت. یک تاثیر

1990301

هری سوتار (لسترسیتی – استرالیا)

مدافع بزرگ تیم ملی استرالیا که در مرحله گروهی نمایش خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشت اما شکست ناگهانی مقابل کره جنوبی او را از حضور در مراحل پایانی جام ملت ها باز داشت. اما حذف در مرحله یک هشتم نهایی نصیب او و دیگر ملی پوشان استرالیا شد.

1990074

تاکهیرو تومیاسو (آرسنال – ژاپن)

ستاره خط دفاع ژاپنی که برای آرسنال انگلیس بازی می کند در این تورنمنت عملکرد خوبی نداشت و در کنار دیگر خط دفاعی ژاپنی آمار ضعیفی از خود به جای گذاشت. باخت آنها به ایران در مرحله یک چهارم نهایی برای بیشتر آنها پایانی بود. تیمی که برای جام رقابت می کند و ستاره های شرکت کننده در این مسابقات. لیگ های معتبر اروپایی نقش کلیدی دارند.

1990297

کیم مین جائه (بایرن مونیخ – کره جنوبی)

ستاره گران قیمت خط دفاعی کره جنوبی که پس از درخشش و قهرمانی با ناپولی به یکی از گران قیمت ترین مدافعان جهان تبدیل شد و به بایرن مونیخ منتقل شد اما در طول مسابقات عملکردی که انتظار داشت از خود نشان نداد. و تیم ملی کشورش در غیاب او شکست خورد: او به اردن شکست خورد و از مسابقات کنار رفت.

1990295

تاکفوسا کوبو (رئال سوسیداد – ژاپن)

باارزش ترین بازیکن حال حاضر آسیا و لالیگا ستاره تیم ملی ژاپن در این تورنمنت عملکردی کاملا معمولی ارائه کرد و به دور از بازی در ترکیب رئال سوسیداد بود و نتوانست در فاز هجومی ژاپن تاثیرگذار باشد. تیم ملی ژاپن نقش کلیدی تری نسبت به او داشت.

1990298

بشار رسن (قطر – عراق)

ستاره سابق خط هافبک پرسپولیس در جام ملت ها موفقیت چندانی نداشت و به همین دلیل در اکثر دیدارها به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و کار را از نیمکت نشینی آغاز کرده است.

1990299

سالم الدوساری (الهلال – عربستان سعودی)

ستاره تیم ملی عربستان در جام جهانی عملکرد خیره کننده ای داشت و فوتبال دوستانش از او انتظار درخشش در جام ملت های آسیا را داشتند اما او این مسابقات را بدون گل یا پاس گل به پایان رساند و او را به یکی از بدترین بازیکنان تبدیل کرد. . از نظر موفقیت جمعی و فردی!

1990294

واتارو اندو (لیورپول – ژاپن)

کاپیتان تیم ملی ژاپن در این تورنمنت به نام خود عمل نکرد و نمایشی معمولی در این تورنمنت ارائه کرد، یک گل و یک پاس گل به ثبت رساند و در دیدارهای مختلف نتوانست میانه میدان را با دیگر ستاره های ژاپنی اشغال کند. و در تمامی رقابت ها نبض مسابقه در اختیار رقبای ژاپنی قرار گرفت، ستاره لیورپول روزهای خوشی را در این تورنمنت سپری نکرد.

1986539

مهدی طارمی (پورتو – ایران)

ستاره خط حمله ایران که قبل از شروع جام ملت ها مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفت، در هر دو دیدار ایران مقابل سوریه و امارات موفق به گلزنی شد و به دلیل محرومیت در دیدار سرنوشت ساز مقابل ژاپن غایب بود. . در دیدار مقابل قطر با تغییر پستی که داشت نتوانست بازی موثری داشته باشد و در مجموع مسابقات با حذف ایران در نیمه نهایی با عملکردی کمتر از حد انتظار به پایان رسید.

1988288

صالح الشهری (الهلال – عربستان سعودی)

بهترین گلزن عربستانی ها که در مسابقات باشگاهی به دلیل حضور بازیکنان بزرگ نیمکت نشین شده بود، تحت تاثیر این مشکل در جام ملت های آسیا عملکرد ضعیفی داشت و n موفق به گلزنی نشد تا تورنمنت تلخ را پشت سر بگذارد. او در سال های اخیر بهترین گلزن عربستانی ها در خط حمله بوده است، اما در این تورنمنت ناامید کننده بوده است.

1990302

میشل دوک (Machida ژاپن – استرالیا)

گلزن استرالیایی جام جهانی جام ملت های آسیا را با از دست دادن موقعیت های متعدد در دو دیدار ابتدایی مرحله گروهی آغاز کرد و پس از آن گراهام آرنولد او را به نیمکت تیم ملی استرالیا بدرقه کرد و دیگر مهاجمان این تیم را جایگزین کرد. قبل از شروع مسابقات از او به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان مستر گلی مسابقات یاد می شد و استرالیایی ها روی او و پتانسیل بالای گلزنی اش حساب ویژه ای باز کرده بودند اما میشل دوک استرالیایی ها را ناامید کرد.

1990296

به نظر شما کدام بازیکنان در طول مسابقات می توانستند عملکرد بهتری در این جام داشته باشند و زمینه ساز حضور تیم ملی کشورشان در فینال مسابقات و در تیم منتخب بودند اما عملکرد آنها ضعیف تر از حد پیش بینی شده بود؟

مجله اخبار فوتبال داخلی