مدافعان کناری استقلال، بمب انگیزه (عکس)


سرویس خبر شماره: 2001764
24 فوریه 1402 ساعت 7:00 ق.ظ.
2.5 هزار |

3نقطه نظر

فصل جدید برای همه بازیکنان لیگ برتر:

صالح حردانی و ابوالفضل جلالی مهره های اصلی استقلال در نیم فصل دوم خواهند بود.

مدافعان کناری استقلال، بمب انگیزه (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا و حذف در نیمه نهایی، تعداد زیادی از جوانان فوتبال نیم فصل دوم را با انگیزه دعوت به مسابقات ملی آغاز خواهند کرد. اردوی تیمی و حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی. مدافعان کناری استقلال دو بازیکنی هستند که با توجه به حضور در اردوهای تیم ملی شانس پوشیدن ملی پوشان را خواهند داشت.

ابوالفضل جلالی مدافع چپ استقلال در جام جهانی 2022 قطر توانست نظر کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی را به خود جلب کند و یکی از بازیکنان ایرانی باشد اما عملکرد نوسان او با پیراهن استقلال باعث شد تا او بازی را از دست بدهد. پیراهن تیم ملی و شانس حضور در جام ملت های آسیا را نداشت و با توجه به سن و سالی که دارد در ادامه فصل با انگیزه های خاصی بازی خواهد کرد تا نظر امیر قلعه نویی برای حضور در اردوهای تیم ملی و ادامه لباس را داشته باشد. پیراهن تیم برای جذب ملی پوشان

1990287

صالح حردانی نیز شرایط مشابهی دارد، قبل از جام ملت های آسیا در چند اردو زیر نظر امیر قلعه نویی تمرین کرد اما در نهایت نتوانست سرمربی ایران را برای حضور در جام ملت های آسیا جذب کند. و او از لیست نهایی خارج شد، در 25 سالگی می تواند با عملکردی در سطح تیم ملی پیراهن تیم ملی را به تن کند و شانس حضور در مسابقات پیش رو را جویا شود.

طبق سیستم مورد نظر جواد نکونام، این دو بازیکن می توانند یکی از مهره های کلیدی استقلال باشند که تاثیر زیادی در روند هجومی این تیم داشته باشند و با نفوذهای موفق، شرایط تهاجمی استقلال را با توجه به مصدومیت شدید کوین تضعیف کنند. یاماگا. صالح حردانی در نیم فصل دوم سنگین تر از گذشته خواهد بود و باید جای خالی ستاره فرانسوی استقلال را پر کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی