نقد آذرباد: من از خودمان انتظار بیشتری دارم

بازی های لیگ در این فصل بسیار سخت است و تیم ها اختلاف امتیازی کمی دارند اما امیدوارم در پایان فصل رتبه خوبی داشته باشیم.

نقد آذرباد: من از خودمان انتظار بیشتری دارم

کاپیتان این هوادار که همچنان درگیر آن بازی و از دست دادن ضربات پنالتی اش است، گفت: بازی خیلی خوبی بود، می توانستیم در همان 90 دقیقه کار را تمام کنیم، اما نشد. تولید نشد و بازی به ضربات پنالتی رفت، در ضربات پنالتی تیم هواداران از ما شانس بیشتری داشتند و در نهایت پیروز شدند.

وی در خصوص تقابل تیمش با هواداران افزود: جام حذفی برای ما تمام شده است، تمرکزمان روی لیگ است، امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی با هواداران را کسب کنیم تا به رتبه های بالاتر رده بندی برسیم. بازی های لیگ در این فصل بسیار سخت است و تیم ها اختلاف امتیازی کمی دارند اما امیدوارم در پایان فصل رتبه خوبی داشته باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: هدف ما قهرمانی در جام حذفی بود اما به آن نرسیدیم، به هر حال در جام حذفی اشتباهات زیادی وجود دارد. دیدید که تیم لیگ یک استقلال ملاثانی مس کرمان را حذف کرد. در آخرین دور این رقابت ها مقابل یک تیم دسته دومی شکست خوردیم. از خودمان انتظار بیشتری داشتیم، می خواستیم به فینال برویم و عنوان قهرمانی را کسب کنیم، اما نتوانستیم به هدفمان برسیم و باید روی بازی های لیگ تمرکز کنیم تا در پایان فصل جایگاه خوبی در جدول رده بندی داشته باشیم.

کاپیتان مس رفسنجان در خصوص اظهارات محمد ربیعی مبنی بر اینکه اشتباهات داوری و بدشانسی در بسیاری از بازی ها گریبانگیر این تیم شده است، گفت: صددرصد با آقای ربیعی موافقم، این اتفاقات در بازی رفت و برگشت با نساجی مقابل گل گهر رخ داد. تا آخرین لحظات پیش بودیم اما بعد از دقیقه 90 گل تساوی را واگذار کردیم. در خیلی از بازی ها بدشانس بودیم. اشتباهات داوران هم در روند نتایج نه چندان مطلوب ما تاثیر داشت. وقتی اشتباهات داوری به ضرر تیم چند برابر می شود، طبیعتاً تمرکز بازیکنان و کادر فنی به هم می خورد. امیدوارم در ادامه فصل این اتفاق نیفتد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محسن آذرباد در بازی هواداری فرصت بزرگی را از دست داد. وقتی به نظر می رسید که او یکی از گل هایش را در این فصل به ثمر می رساند، زمین خورد.


سرویس خبر شماره: 1872004
04 مارس 1401 @ 10:55 ق.ظ |
118 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آذرباد: پارسال و امسال حذف شدیم

این بازیکن درباره قضاوت تیم داوری در این دیدار گفت: داوری خوب بود اما در صحنه ای در محوطه جریمه یک هوادار با مدافعش برخورد کرد که این برخورد مشکوک به پنالتی بود اما مطمئن نیستم. چون من فیلم اون صحنه رو ندیدم در کل آقای شریفی و دستیارانشان قضاوت خوبی داشتند.