پیام تیم ملی به بازیکنان لیگ: تحت نظر هستید


سرویس خبر شماره: 2015797
1 مه 1403 ساعت 09:56
3.3K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

قربان علیپور: قلانوی تلاش می کند تعطیلی ها را به حداقل برساند.

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد که امیر قلعه نویی سعی می کند در مسابقات لیگ برتر وقفه زیادی نداشته باشد.

پیام تیم ملی به بازیکنان لیگ: تحت نظر هستید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی اصغر قربان علیپور درباره حضورش در دیدار استقلال و شمس آذر قزوین گفت: طبق برنامه سرمربی تیم ملی آقایان قلعه نویی، بنده و هومان افاضلی آمدند. برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه رفتند. امیدوارم بازی خوبی مثل بقیه مسابقات باشد. دیروز پیکان و هوادار را با حمید مطهری تماشا کردیم. لیگ از نزدیک دنبال می شود و امیدوارم اتفاقات خوبی برای بازیکنان بیفتد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تعطیلات همیشگی لیگ برتر و جام حذفی چگونه می توان بازیکنان را در بالاترین سطح آمادگی نگه داشت، گفت: این مشکلی است که سال ها در فوتبال ما وجود دارد و زیاد بوده است. تعطیلات اما از زمانی که امیر قلانوی به تیم ملی آمده تمام تلاش خود را کرده ایم تا این تیم در لیگ برتر شکافی ایجاد نکند چرا که یک تیم ملی خوب از لیگ خوب بیرون می آید.

سرمربی تیم ملی ایران اضافه کرد: هر چه بچه ها در شرایط بازی باشند کمک بیشتری به ملی پوشان می شود. من به مربیان باشگاه حق می دهم و تشخیص می دهم که کار سختی دارند اما شرایط فوتبال ما همین است و کاری نمی توان کرد.

2006328

قربان علیپور با بیان اینکه اگر در مرحله مقدماتی جام جهانی نگران مصدومیت بازیکنان لیگ برتری و لژیونر نباشند، گفت: به ما اطلاع داده اند که مراحل پایانی مسابقات مقدماتی جام حذفی بعد از اردوی تیم ملی انجام می شود اما در مجموع این اتفاق خواهد افتاد. مورد در پایان مسابقات قهرمانی در فیفادی خرداد بود که بازیکنان خسته بودند. برنامه تمرینی ما نیز نسبت به فیفادی قبلی برای بازیکنان متفاوت است و سعی می کنیم با ریکاوری خوب و حداقل مصدومیت جلو برویم.

وی در خصوص مصدومیت علیرضا بیرانوند توضیح داد: واقعا مشکل خاصی نبود. برای هر بازیکنی در اردوی تیم ملی یا باشگاهش ممکن است آسیب ببیند. روز گذشته در برخی از مسابقات لیگ یکی دو مصدوم داشتیم و امیدواریم این اتفاق تکرار نشود. علیرضا بیرانوند تا آخرین روز در اردوی تیم ملی تمرین کرد و تنها یک مصدومیت مزمن داشت.

سرمربی تیم ملی گفت: مصدومیت مزمن می تواند به گونه ای باشد که بازیکن صبح با درد از خواب بیدار شود. مصدومیت بیرانوند هم مدیریت شد.

قربان علیپور در پاسخ به ادعای باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه مصدومیت بیرانوند دیر به این تیم گزارش شده است، گفت: طبق اطلاعات من اینطور نیست. این مشکل نیز برطرف شده و بیرانوند به موقع برمی گردد و در صورت صلاح دید قلانویی دوباره به تیم ملی کمک خواهد کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی