ادامه درگیری در بارسا: انتقاد کنچلو از آرائوخو!


سرویس خبر شماره: 2015799
1 مه 1403 ساعت 09:59
5.8K |

13نقطه نظر

ژائو کانسلو، ستاره بارسلونا می گوید اگر رونالد آرائوخو اخراج نمی شد، آنها به پاری سن ژرمن نمی باختند.

ادامه درگیری در بارسا: انتقاد کنچلو از آرائوخو!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه برای این تیم بسیار گران تمام شد و هنوز بسیاری از بازیکنان این تیم نتوانستند با آن روبرو شوند. حادثه.

پیش از این انتقاد ایلکای گوندوگان از اخراج آرائوخو در نیمه اول این دیدار جنجال زیادی به پا کرد و باعث شد تا دیگر بازیکنان بارسلونا مانند سرخی روبرتو به او پاسخ دهند اما حالا به نظر می رسد کانسلو هم نظر این آلمانی را دارد. ستاره. .

او در مصاحبه با روزنامه اسپورت گفت: بازی مقابل پاری سن ژرمن بسیار عجیب بود. آن شب از این که تا صبح بیهوده بودیم نتوانستم بخوابم. فکر می کنم اگر 10 نفره نمی شدیم می توانستیم برنده شویم. من یک پنالتی بسیار بچه گانه به حریف دادم. شرایط بازی به گونه ای پیش می رفت که تمرکزم را از دست دادم. من انتقاد را درک می کنم. آن شب نتوانستم بخوابم. ما بسیار هیجان زده بودیم که توانستیم به لیگ قهرمانان صعود کنیم.

2011811

خیلی ها به همسر و فرزندم توهین کردند. خیلی مهم است که کسی آرزوی مرگ فرزندم را داشته باشد. دنیا ظالم است و ما باید با آن روبرو شویم. شما می توانید از من به عنوان یک بازیکن انتقاد کنید، کاری که فردیناند انجام داد. از من انتقاد کن اما به خانواده ام کاری نداشته باش.

عده ای در اینستاگرام آرزوی مرگ دختر متولد نشده ام را داشتند. آنها نمی توانند این را رودررو به من بگویند، زیرا در این صورت با مشکلات بزرگی مواجه خواهند شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی