کریس ساتون برای منچسترسیتی و چلسی پیش بینی صراحتاً انجام داد

کریس ساتون، بازیکن سابق سلتیک، از منچسترسیتی حمایت کرد تا در دیدار با چلسی در نیمه نهایی جام حذفی در روز شنبه (20 آوریل) از حذف لیگ قهرمانان اروپا بازگردد. ساتون معتقد است که سیتیزن ها به راحتی بر چلسی غرق شده غلبه خواهند کرد و پیروزی 3-0 را تضمین خواهند کرد.

اورتون چلسی با شکست پنالتی شکست خورد

چلسی تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو دوشنبه شب (15 آوریل) موفق شد با نتیجه 6-0 مقابل اورتون در لیگ برتر پیروز شود. کول پالمر در نیمه اول هت تریک کرد و سپس با یک پنالتی خونسرد در 45 دوم به یک ضربه تریک تبدیل شد. با این حال، قبل از ارسال پنالتی، پالمر مورد اعتراض تکان دهنده نونی مادوکه و نیکلاس جکسون قرار گرفت و هر دو می خواستند. برای زدن پنالتی قبل از ضربه زننده تعیین شده پالمر. بازیکن سابق منچسترسیتی در نهایت از دادن آن امتناع کرد و آن را به خانه برد تا تعداد گل های خود در لیگ برتر را به 20 برساند.

پس از بازی، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، رفتار جکسون و مادوکه را محکوم کرد و هشدار داد که او چنین مشاجره‌هایی را در زمین تحمل نخواهد کرد، مخصوصاً زمانی که پنالتی‌ساز اول حضور دارد و مشتاق است.

حمایت کریس ساتون از منچسترسیتی برای پیشی گرفتن از چلسی

در حالی که به نظر می رسد چلسی در رختکن اختلاف نظر دارد، منچسترسیتی پس از حذف رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دنبال برگشتن به بازی است. ساتون معتقد است سیتی بدشانس بود که در ضربات پنالتی مغلوب مادرید شد و برای بازگشت به پیروزی مقابل آبی ها در ورزشگاه ومبلی مشکلی نخواهد داشت.

ساتون در ستون پیش بینی خود برای بی بی سی نوشت:

منچسترسیتی شایسته خروج از لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه نبود. در تراز بازی مقابل رئال مادرید، آنها می توانند خود را برای از دست دادن تساوی کمی بدشانس بدانند. مهم است که آنها به سرعت به عقب برگردند، هر چند، از اینجا شروع کنید.

تمرکز اصلی سیتی در حال حاضر تلاش آنها برای تبدیل شدن به اولین تیم در تاریخ 136 ساله فوتبال لیگ انگلیس است که چهار بار متوالی قهرمان شده است. این یک دستاورد بزرگ خواهد بود و خروج از اروپا به آن کمک خواهد کرد. با این حال، پپ برای کسب جام ها حریص است و البته او نیز می خواهد دوباره جام حذفی را بالای سر ببرد.

او اضافه کرد:

چلسی در این فصل دو بار با سیتی مساوی کرده و با حضور پالمر در تیمش خطرناک خواهد بود. اما بحث در مورد اینکه چه کسی پنالتی خود را در روز دوشنبه مقابل اورتون می زند، زمانی که نونی مادوکه و نیکلاس جکسون قبل از اینکه پالمر توپ را بگیرد و گل چهارم خود را به ثمر برساند با هم بحث کردند، کل وضعیت باشگاه را خلاصه می کند.

به نظر می رسد که آنها در حال حاضر یک رختکن عجیب و غریب دارند، با منیت های زیادی در آن وجود دارد، و اگر مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی نتواند هماهنگی ایجاد کند، شما تعجب می کنید که چه کسی این کار را خواهد کرد.

ساتون با افزودن به پایان رسید:

پوچتینو یک جام می خواهد تا نشان دهنده پیشرفت آنها باشد، اما فکر می کنم این سیتی است که پیشرفت می کند. من از دارندگان حمایت می کنم تا دوباره عضلات خود را خم کنند، دوباره بروند… و این تساوی را کاملا راحت ببرند.”

پیش بینی ساتون: 3-0 منچسترسیتی

من سیتی و چلسی تاکنون 176 بار در تمامی رقابت ها به مصاف یکدیگر رفته اند. لندنی‌ها 71 برد، مانکونیایی‌ها 63 برد، در حالی که 42 بازی باقی‌مانده به پایان رسیده است.

https://sportslens.com/news/chris-sutton-fa-cup-manchester-city-chelsea/ منبع: