قرارداد امیررضا رفیعی با پرسپولیس چقدر است؟



در ابتدای فصل و زمانی که احمد گهری به عنوان دروازه بان دوم پرسپولیس را ترک کرد، سران این باشگاه به دنبال توافق با دروازه بان دیگری برای جایگزینی احمد گهری بودند. در این میان گزینه های مختلفی در نظر گرفته شد که از جمله آنها محمدرضا خالدآبادی، ولی عهد هوادار بود که برای صدور رضایت نامه خود 10 میلیارد تومان طلب کرده بود.

در این بین گزینه های مختلف خارجی و داخلی دیگری نیز مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت تا به عنوان دروازه بان دوم به خدمت گرفته شود اما شرایط به گونه ای پیش نرفت که بتوان قرارداد امضا کرد و به همین دلیل پرسپولیس بیرانوند و آمیرزا را انتخاب کرد. . رفیعی به عنوان دروازه بان رده امید به این تیم پیوسته بود و شروع به کار کرد.

بررسی ها نشان می دهد دو سال پیش رفیعی که به صورت رایگان از نساجی برای حضور در تیم امید این باشگاه به پرسپولیس پیوسته بود، قراردادی 100 میلیون تومانی امضا کرد و امسال در حالی که رسما به عنوان دروازه بان دوم این تیم مشغول به کار است، قراردادی امضا کرد. قرارداد 500 میلیون تومانی. او در غیاب بیرانوند چهار بازی انجام داد و در هر چهار دیدار توانست دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد.

عملکرد رفیعی نشان می دهد پرسپولیس با تکیه بر بازیکنان جوان و مستعد خود به جای هزینه های چند ده میلیاردی، حالا دروازه بان قابل اعتمادی با 500 میلیون تومان دارد که می تواند در غیاب بیرانوند خیال هواداران را برای گلزنی این تیم راحت کند.

بیشتر بخوانید: نصیحتی که جواب داد/ جلوگیری بیرانوند از باخت چند میلیاردی پرسپولیس!



سرویس داخلی اخبار فوتبال