گزارش زنده؛ هوادار 1 – سپاهان 2

توضیحات گل:
هوادار 1 – سپاهان صفر (دقیقه 6: محمدجواد محمدی): روی یک ضربه ایستگاهی از سمت راست خط دفاعی سپاهان، هواداران توپ را به فاصله شش قدمی فرستادند، مدافعان سپاهان خطا کردند و با ضربه آرام محمدی توپ به گل اول تبدیل شد.
هوادار 1 – سپاهان 1 (دقیقه 25: امید نورافکن): رامین رضاییان از سمت راست خط حمله سپاهان توپ را وارد دروازه کرد و امید نورافکن با ضربه سر شیرجه ای نزدیک به کرنر بازی را به تساوی کشاند.
هوادار 1 – سپاهان 2 (دقیقه 3+45: رامین رضاییان): علینژاد با یک نفوذ سریع موفق به گرفتن پنالتی از هوادار شد و رضاییان پشت توپ ایستاد و با ضربه محکم و دقیقی به سمت راست دروازه بان را کوبید تا دروازه هوادر برای دومین بار فرو ریخت.

ترکیب سپاهان:
رشید مظاهری، رناتو سیلویرا، مسعود ریگی، محمدرضا حسینی، رامین رضاییان، امید نورافکن، عیسی مرادی، سیدمحمد کریمی، محمد دانشگر، محمد قربانی (46-شهریار مغانلو)، محمد علینژاد
سرمربی: خوزه مورایس

انتظار می رود این بازی مهیج و با گل باشد و باید دید در تمرینات چه اتفاقی می افتد.

* حواشی:
*برای اولین بار در این فصل مهرداد طهماسبی درون دروازه هوادار قرار گرفت.
* محمدجواد محمدی باز هم در یک بازی مهم برای هواداران موفق به گلزنی شد.
* سپاهان با ترکیبی متحول شده پا به زمین گذاشت اما به سرعت غافلگیر شد.
*محمد کریمی در غیاب او کاپیتانی سپاهان را برعهده داشت.
*بازیکنان بعد از گل های نیمه اول خوشحال نبودند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

💠 هشدارها:
سپاهان: عیسی مرادی (31 ساله) رامین رضاییان (42 ساله)


سرویس خبر شماره: 1846159
10 اکتبر 1401 در 06:12 ب.ظ
9.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

عطش پیروزی در میدان دستکاری؛

⏱ دقایق حساس:
دقیقه 21: ضربه بازیکن سپاهان از دست رفت.
دقیقه 27: تیم فوتبال سپاهان روی پرواز خوب محمدعلی نژاد می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما مهاجم سپاهان نتوانست در محوطه جریمه به کار فردی خود ادامه دهد و این فرصت از دست رفت.
دقیقه 34: ضربه متهورانه محمدرضا حسینی در تک به تک مهرداد طهماسبی به بیرون رفت تا بهترین فرصت دو تیم تا آن دقیقه از بازی از دست برود.
دقیقه 45: امیرحسین پورمحمد با تکل بلند محمدعلی نژاد را به زمین زد تا داور نقطه پنالتی را به سپاهان نشان دهد.

سپاهان در حالی که زود گرفتار شد دو گل زد و برنده به رختکن رفت.

گزارش زنده؛  هوادار 1 - سپاهان 2

هوادار در دو هفته گذشته مقابل پرسپولیس و مس رفسنجان شکست خورده و برای جبران مقابل سپاهان صف آرایی می کند. سپاهان در چهار هفته گذشته پیروز نشده و حالا تشنه برد است.

ترکیب فن:
مهرداد طهماسبی، امیرحسین پورمحمد، عزت پورقاز، محمدجواد محمدی، بابک مرادی (46- حسین صادقی)، محسن سفیدچکایی، مهدی عبدی (46- فریبرز گرامی)، نیما عذیری، سیدمحمد میری، فرزاد چارمی، محمد جعفری.
مربی: ساکت الهامی

هفته هفتم لیگ برتر/ یکشنبه 1301/10/07 ساعت 17/ ورزشگاه دستگردی (نه قوامین)/ بدون تماشاگر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هواداران امروز در ورزشگاه دستگردی میزبان سپاهان اصفهان هستند. دو تیم با انگیزه های خاص و عطش پیروزی در زمین قدم می زنند. شاگردان مورایس و الهامی در وقت استراحت قهرمانی خود را برای این دیدار آماده کردند.