آخرین اخبار از انتقال رونالدو به عربستان سعودی/ دلیل احتمال انتقال فوق ستاره پرتغالی فاش شد

رونالدو تابستان گذشته پیشنهاد خوبی از نصر داشت اما در همان زمان آن را رد کرد و منتظر پیشنهاد حضور در لیگ قهرمانان اروپا بود. با این حال او پیشنهاد معناداری دریافت نکرد و مجبور شد با منچستریونایتد در لیگ اروپا بازی کند.

اما روزنامه انگلیسی “سان” به طور کلی اخبار مارکا را تکذیب کرد و مدعی شد رونالدو دلیلی برای رفتن به عربستان نمی بیند زیرا هدف دیگری جز حضور در لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

نشریه مارکا اخیرا مدعی شد که رونالدو 37 ساله با باشگاه النصر عربستان به توافق رسیده و طرفین قراردادی امضا خواهند کرد که سالانه 200 میلیون یورو به حساب فوق ستاره پرتغالی واریز می شود.

با این حال، گزینه های رونالدو در حال حاضر زیاد نیست زیرا باشگاه هایی مانند رئال مادرید، چلسی و بایرن مونیخ که گفته می شود به دنبال او هستند، انتقال فوق ستاره پرتغالی به تیم خود را رد کرده اند.

در عین حال شایعه حضور رونالدو در آنتراک باشگاهی دیوید بکهام همچنان در رسانه ها می چرخد ​​اما ممکن است فعلا این اتفاق نیفتد و او را در فصل MLS نبینیم.2023 در آمریکا.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

با توجه به حضور تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2022 قطر و حضور کریستیانو رونالدو در این رقابت ها، زمزمه هایی در مورد آینده او نیز شنیده می شود.