آخرین اخبار از حضور یحیی در تراکتورسازی


سرویس خبر شماره: 2016943
5 اردیبهشت 1403 ساعت 22:18 |
2.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

مشکلات شخصی از قبل حل می شود

مدیر تیم تراکتورسازی آخرین اخبار از وضعیت یحیی گل محمدی و حضورش در این تیم را برای ما تشریح می کند.

آخرین اخبار حضور یحیی در تراکتورسازی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساعتی پس از معرفی حمید مطهری به عنوان مربی تیم تراکتورسازی و دستیار یحیی گل محمدی، خبرنگار ما در گفتگو با سعید مظفری زاده، سرپرست تیم سرخپوشان، جزئیات بیشتری از این انتخاب ارائه کرد. و آینده تیم

* عصر امروز حمید مطهری به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتورسازی منصوب شد، لطفا در این خصوص صحبت کنید.
همانطور که در اطلاعیه باشگاه آمده است، آنها امروز پس از مذاکره با مدیرعامل محترم باشگاه قرارداد خود را امضا کردند و در تمرینات شرکت خواهند کرد. امروز تمرین بسیار خوبی داشتیم و بازیکنان دستورات کادرفنی را زیر چراغ اجرا کردند و همه چیز به روال عادی پیش می رود.

* برای بسیاری از هواداران تراکتورسازی این سوال پیش آمد که حمید مطهری چه جایگاهی در این تیم دارد و آیا در آینده سرمربی این تیم می شود؟
آقای مطهری یکی از مربیان بادانش، مربی باتجربه و دوست داشتنی فوتبال ایران است که رزومه اش برای معرفی ایشان کافی است و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. اما او به عنوان کمک مربی به تیم آمد و بر تمرینات نظارت دارد.

* پس نقش او کمک سرمربی است و به زودی سرمربی معرفی می شود؟
بله کاملا درسته

*گزینه نهایی کیست؟
یحیی گل محمدی گزینه آخر است و همانطور که در مصاحبه خود گفته در حال حل مسائل شخصی خود است و پس از آن قراردادش را امضا خواهد کرد.

*فکر می کنید چه زمانی این اتفاق می افتد؟
به زودی این اتفاق می افتد و جای نگرانی نیست.

1911204

* وضعیت تیم را در کل چطور می بینید؟
بازیکنان تمرینات را با انگیزه و شوخ طبعی انجام دادند و تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا هواداران را مانند گذشته خوشحال کنند. دو دوره افت داشته ایم، یکی ابتدای فصل به دلیل تغییرات زیاد و تساوی سخت بود و دیگری اخیراً بعد از تعطیلات نوروزی. فکر می‌کنم این اتفاق برای هر تیمی می‌افتد و مطمئن هستم که بازیکنان از آن عبور خواهند کرد. دوره با حمایت هواداران

* درباره آقای نصرتی هم سوالاتی وجود دارد که آیا به کار خود ادامه می دهد؟
بله، اینها مربیان متعهد ما هستند و به قراردادشان پایبند هستند. او استعفا داد و هیئت مدیره و باشگاه مخالفت کردند. او امروز در تمرین حضور داشت و به کارش ادامه می دهد.

* سخنرانی پایانی؟
به هواداران این اطمینان را می‌دهم که مسئولان باشگاه شبانه روز تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند و این چند مسابقه را که نتایج خوبی نداشتند، جبران کنند. مطمئنم هواداران تراکتور مثل همیشه از ما حمایت خواهند کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی