شگفتی نیمار در مواجهه با عجیب ترین وضعیت سال!


سرویس خبر شماره: 2016935
5 مه 1403 در 9:46 ب.ظ.
5.3K |

3نقطه نظر

نیمار هم باور نداشت که ساویچ در تبدیل موقعیت طلایی دقیقه 9+90 به گل ناکام بماند.

شگفتی نیمار در مواجهه با عجیب ترین وضعیت سال!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کسب 33 پیروزی متوالی و بدون شکست در این فصل، الهلال را به جدی ترین مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل کرده است. اما آبی های ریاض با مانع سختی به نام العین روبرو شدند و از دور مسابقات کنار رفتند.

الهلال در دیداری که در امارات برگزار شد با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد. برای جبران این نتیجه الهلال وارد زمین شد اما پیروزی 2-1 این تیم برای صعود العین به فینال کافی نبود. این مسابقات در مجموع دو بازی رفت و برگشت.

2014686

نیمار که تابستان امسال در یک انتقال پر سر و صدا از پاری سن ژرمن به الهلال پیوست، امسال به دلیل پارگی رباط های صلیبی در همان هفته های ابتدایی فصل و به استثنای چند بازی، تمام بازی ها را از دست داده است. ، او هرگز نتوانست برای تیمش بازی کند و به میدان برود.

کاپیتان تیم ملی برزیل که به دلیل مصدومیت شدید در دیدار مقابل اروگوئه حتی در کوپا آمریکا حضور نداشت، شب گذشته در ورزشگاه کینگدوم آرنا حضور یافت و از نزدیک عملکرد هم تیمی های خود را مشاهده کرد اما تنها شاهد بود. شکست تیمش و حذف از مسابقات.

2014685

در تصاویری که فوق ستاره برزیلی در ورزشگاه ویژه ثبت کرد، او در آخرین فرصت بازی الهلال که توسط ساویچ از دست رفت، ایستاد، اما ضربه بازیکن صربستان به طرز عجیبی از کنار دروازه به بیرون رفت، فقط پشیمان شدم. . آرزوی موفقیت برای نیمار و هواداران الهلال.

مجله اخبار فوتبال خارجی