“آیا آنها واقعا همه چیز دادند؟” – ویرجیل فن دایک از هم تیمی های لیورپول سوال می کند – لیورپول اف سی

ویرجیل فن دایک از تیم لیورپول خواسته است که پس از باخت 2-0 مقابل اورتون، “در آینه نگاه کنند” و از هم تیمی هایش پرسید: “آیا آنها واقعا همه چیز دادند؟”

تعداد اندکی بودند که با هر اعتباری از گودیسون پارک خارج شدند. لوئیس دیاز که یک شب بی ثمر را در جناح چپ پشت سر گذاشت، مسلماً برجسته بود.

شکست در آخرین دربی مرسی ساید یورگن کلوپ باید به عنوان ناقوس مرگ امیدهای قهرمانی لیورپول باشد – و باید تاکید کرد که هنوز چهار تیم برتر تضمین نشده است.

ون دایک در صحبت با Sky Sports بعد از بازی، تمرکز را روی خود بازیکنان معطوف کرد و از آنها خواست که «در آینه نگاه کنند».

کاپیتان که در تمام طول مدت تلاش می کرد، شروع کرد: «از بسیاری جهات بسیار ناامید شده است.

“من فکر می کنم همه باید در آینه نگاه کنند، به عملکرد خود نگاه کنند (و بپرسند) آیا واقعاً همه چیز داده اند؟ آیا آنها واقعاً می خواهند قهرمان لیگ شوند؟

بدیهی است که ما در حال مبارزه هستیم و هنوز بازی های بعد از امشب داریم.

اما اگر در کل بازی مثل امروز بازی کنیم، در چالش‌ها پیروز نشویم و به داور فرصتی برای زدن یک ضربه ایستگاهی مانند بارها ندهیم، دیگر شانسی برای کسب عنوان قهرمانی نداریم.

“این یک مشکل سخت است. بدیهی است که ما باید در مقابل تیمی که مقابل سقوط بازی می کند، بسیار بهتر باشیم.

اکنون زمان آن است که دوباره روی شروع ساعت 12:30 بعد از ظهر تمرکز کنیم.

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 24 آوریل 2024: ویرجیل فن دایک، کاپیتان لیورپول، زمانی که اورتون گل دوم تیمش را در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین اورتون اف سی و لیورپول، دویست و چهل و چهارمین دربی مرسی ساید، در گودیسون پارک به ثمر رساند، ناراحت به نظر می رسد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

هنگامی که به فان دایک گفته شد که لیورپول به نظر می رسد که آنها به سادگی از ایده های خود به پایان رسیده اند، به نظر می رسد هلندی موافق است.

“شما سعی می کنید چیزها را مجبور کنید. من فکر می‌کنم ما صلیب‌های زیادی دادیم که به راحتی می‌توانستند آن را پاک کنند.» او پاسخ داد.

هنوز فکر می کنم در نیمه اول موقعیت های واضحی داشتیم که باید گل می زدیم.

اما در نهایت، ما به اندازه کافی خوب نبودیم. همه ما باید خیلی بهتر عمل کنیم.

ما نمی‌توانیم اجازه دهیم که فصل مثل امشب به پایان برسد – و به خصوص نیمه اول مقابل کریستال پالاس، این نیز بسیار ناامیدکننده بود.

ما باید خیلی بهتر عمل کنیم، به تمام معنا، کار سختی است.»



https://www.thisisanfield.com/2024/04/did-they-really-give-everything-virgil-van-dijk-questions-liverpool-team-mates/ منبع: