یورگن کلوپ توضیح می دهد که چرا جیدن دانز را در بازی مقابل اورتون – لیورپول FC نیاورده است.

پس از شکست 2-0 لیورپول مقابل اورتون، بسیاری از هواداران به دلیل استفاده نکردن از Jayden Danns گیج ماندند، اما یورگن کلوپ توضیح داده است که چرا او را به زمین نیاورده است.

قرمزها چهارشنبه شب دوباره بی دندان بودند و محمد صلاح و داروین نونز بسیار ضعیف بودند زیرا نتوانستند موقعیت های بزرگ را تبدیل کنند.

در طول 90 دقیقه بیش از 90 دقیقه در گودیسون پارک، یکی از طبیعی‌ترین بازیکنان لیورپول – جوانی که در تمام فصل در فرم هیجان‌انگیزی بوده است – بدون استفاده رها شد.

دانس شب را به تماشای بازی سپری کرد و صلاح، نونز و لوئیس دیاز تمام بازی را انجام دادند که باعث ناامیدی هواداران شد.

اما در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی، کلوپ تصمیم خود را برای استفاده نکردن از دانس توضیح داد، کسی که در خط دفاعی مربی تنها دو شب قبل در باخت 2-1 لیورپول در مقابل ساندرلند 75 دقیقه را ثبت کرده بود.

کلوپ گفت: “می دانم که ما دنسی را روی نیمکت داشتیم، می دانم، اما در آن بازی فیزیکی، نمی خواستم او را به خطر بیندازم.”

و او (دوشنبه) بازی کرد، بدیهی است که ما نمی دانستیم که باید او را بیاوریم.

«این دو موقعیت، با دیوگو که فقط دو روز پیش یاد گرفتیم و کودی واقعاً امروز.

بنابراین اکنون این یک بازی برای یک پسر 18 ساله نیست. تارکوفسکی و برانتویت در این شرایط شما را می کشند و این کمکی نمی کند.

در حالی که دیوگو جوتا در پیروزی 3-1 در فولام در روز یکشنبه ضربه ای زد، اسکن روی لگن او تا روز بعد مشخص نبود، در حالی که کودی گاکپو در آخرین لحظه تیم را ترک کرد تا از شریک زندگی خود در حین زایمان حمایت کند.

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 21 فوریه 2024: جادن دانز لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و باشگاه لوتون تاون در آنفیلد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

این امر باعث شد که دانز و بابی کلارک که در روز دوشنبه بازی کرده بودند روی نیمکت بازی کنند.

با این حال، این ادعا که تارکوفسکی و برانتویت دانس را “کشتن” خواهند کرد، با توجه به عملکرد خنده‌دار صلاح و نونز، سوال برانگیز است.

آیا دانز در زمانی که لیورپول واقعاً به امید بازگشت نیاز داشت تاس می انداخت بدتر می شد؟

https://www.thisisanfield.com/2024/04/jurgen-klopp-explains-why-he-didnt-bring-jayden-danns-on-vs-everton/ منبع: