العین نیمار را از یک شاهکار تاریخی محروم کرد


سرویس خبر شماره: 2016941
6 مه 1403 ساعت 8:12 ق.ظ.
336 امتیاز خبر

0نقطه نظر

نیمار با حذف از لیگ قهرمانان آسیا 2024 از یک شاهکار تاریخی محروم شد.

العین نیمار را از یک شاهکار تاریخی محروم کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و در بازی رفت 4 بر 2 شکست خورد و در بازی برگشت با نتیجه 1 بر 2 پیروز شد اما این پیروزی برای صعود تیم عربستان به فینال کافی نبود و آنها در مجموع 5-4 شکست خوردند.

نیمار که از مهرماه گذشته به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار با تیم ملی برزیل مقابل اروگوئه در مقدماتی جام جهانی 2026 در ترکیب الهلال غایب بود، در این دو دیدار حضور نداشت.

او در این فصل فقط در 5 بازی برای الهلال حضور داشت (دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا و سه بازی در لیگ حرفه ای عربستان) و یک گل زد و 3 پاس گل داد اما همچنان منتظر قهرمانی تیمش در AFC بود. لیگ قهرمانان اروپا به یک شاهکار تاریخی بی سابقه دست می یابد.

نیمار که در فصل 15-2014 با بارسلونا قهرمان اروپا شده بود، در آستانه تبدیل شدن به اولین بازیکن تاریخ بود که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا و لیگ قهرمانان اروپا شده است، اما او مانند کریستیانو رونالدو، سادیو را به دست آورد مانه و همچنین کریم بنزما در این راه ناکام ماندند.

آندرس اینیستا و ژاوی هرناندز دو بازیکن دیگری هستند که پیش از این در تیم های آسیایی بازی کرده اند اما موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا نشده اند.

مجله اخبار فوتبال خارجی