بیرانوند: آقای ساپینتو داور پرتغالی بیاورد


سرویس خبر شماره: 1940085
05 ژوئن 1402 در 09:17 ب.ظ |
56.8K |

76نقطه نظر

ما می خواهیم بدون توجه به حاشیه ها قهرمان شویم

بیرانوند درباره اینکه برخی تیم ها در مورد قهرمانی این تیم موضع گرفتند و حتی تبریک هم نگفتند، گفت: باید از تیم هواداران و اعضای آن تشکر کنم. 30 بازی، 30 بازی ماجراجویانه انجام دادیم. ما شکست خوردیم و بردیم و خوب بودیم یا برخی بازی ها آنطور که انتظار می رفت به نتیجه نرسید. ماراتن بزرگی برای ما بود و همه تیم ها آنجا بودند. با احترام باید بگویم که برایمان مهم نیست که برخی تیم ها به یکدیگر تبریک نگویند. می دانیم که چقدر برای این عنوان زحمت کشیدیم. برای همه تیم ها مشکلات داوری وجود داشت و حالا قرار نیست حساب کنیم چقدر به ضرر ما و چقدر به ضرر سایر تیم ها بوده است. این قهرمانی را باید از صمیم قلب به هوادارانشان تبریک گفت و برکت داد که حق آنها بود. خوشحالیم که آنها خوشحال هستند و سعی می کنیم فصل را به بهترین شکل برای آنها به پایان برسانیم.

1877223

او ادامه داد: مهمترین چیز برای ما خوشحالی هواداران و پیراهن پرسپولیس است. قهرمانی به همه هواداران مبارک و لذت ببرید.

بیرانوند در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بازی خوبی داشتیم و خوشبختانه توانستیم همانطور که هواداران انتظار داشتند به فینال برسیم. هنوز هیچ چیز تمام نشده است و باید در این بازی موفق شویم. با وجود همه مشکلات فصل خوبی را با قهرمانی به پایان رساندیم. پرسپولیس قهرمان است و ما باید این راه را ادامه دهیم. جو فوق العاده ای در بین هواداران و به خصوص بازیکنان حاکم است و امیدواریم بتوانیم با حمایت پرشور هواداران تا آخرین ثانیه بازی دربی آنها را دوباره خوشحال کنیم.

1879931
دروازه بان پرسپولیس گفت که با نوزده کلین شیت بهترین دروازه بان فصل شد. این عنوان فردی نیست و همه بازیکنان سهم خود را دارند. ما یک تیم بودیم و هر چیزی که به دست آوردیم با هم و در همکاری بود. با این حال، من واقعاً از این بابت خوشحالم و از ننکا و همچنین سایر اعضای کادرفنی و بازیکنانی که در آن شرکت کردند و در این راه کمک زیادی کردند، تشکر می کنم. باید با تمرکز و انگیزه زیاد کار را در جام حذفی دنبال کنیم. آنها در طول فصل به ما حاشیه های زیادی دادند، اما از صمیم قلب باید بگویم که یکی از بهترین فصل های ما به عنوان یک تیم بود. ما با هم علیه همه چیز جنگیدیم و خوشحالم که با قهرمانی به پایان رسید.

او درباره ماجرای داوری و اعتراض استقلال به آن اتفاق گفت: داستان واقعا خرابه دیدید در آن بازی چه اتفاقی افتاد ما اعتراض کردیم اما چه شد؟ دو پنالتی واضح به ما زده شد. ما در مورد عقب نشینی و خطا در میانه زمین صحبت نمی کنیم و دو پنالتی می تواند روند هر بازی را تغییر دهد. چه کار باید بکنیم؟ ما خودمان را سرزنش نمی کنیم و قرار نیست گریه کنیم. ما باید بجنگیم فقط داوری نبود، هزار اتفاق برای ما افتاد، اما وقتی ژنت با قهرمان باشد، با هر مشکلی مبارزه می‌کنی. ما به فینال رسیدیم که در نیمه نهایی دو پنالتی به اشتباه علیه ما اعلام شد. در طرف مقابل چه اتفاقی افتاد؟ در موقعیت بدون گل پنالتی نساجی نبود. به این چیزها اهمیت نده به دربی بچسبید و به یک بازی خوب و حضور پرشور هواداران و انشالله قهرمانی امیدوار باشید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر حالا یک جام دیگر را پیش رو دارد و امیدوار است قهرمانی حذفی را هم جشن بگیرد. یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس در راه قهرمانی لیگ برتر، علیرضا بیرانوند بود که از نظر آمار فردی با به ثمر رساندن 19 کلین شیت با اعتماد به نفس قابل توجهی موفق عمل کرد. بازیکنی که در دربی قبلی کلین شیت کرده بود حالا آماده یک قهرمانی دیگر است.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس به شایعات ایجاد شده در آستانه دربی واکنش نشان داد.

بیرانوند: آقای ساپینتو داور پرتغالی بیاورد

بیرانوند صحبت های خود را در مورد قضاوت این دیدار اینگونه به پایان رساند: ما می خواهیم بازی کنیم. ما برای همه چیز آماده شده ایم. ما برای قهرمانی می جنگیم و همه چیز را برای این پیراهن و هوادارانش می دهیم و شک نداریم با روحیه، انگیزه و تمرکزی که داریم موفق می شویم. آقای ساپینتو نباید ناراحت شود و اگر بخواهد داور پرتغالی بیاورد و ما به خودمان شک نداریم و برای خوشحالی هواداران می جنگیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی