جوتا در تمرین کامل، بلینگهام “تردید” و پرونده من سیتی – آخرین اخبار LFC – لیورپول

جمع بندی امروز شامل اخبار بازگشت دیوگو جوتا به تمرینات کامل است، ادعایی مبنی بر اینکه جود بلینگهام در مورد تصمیم خود برای پیوستن به لیورپول “تردید” دارد و آخرین مورد در مورد من سیتی.

تقویت تناسب اندام جوتا

جمعه گذشته، یورگن کلوپ این خبر را فاش کرد که امیدوار است دیوگو جوتا بتواند این هفته به تمرینات کامل بازگردد، زیرا در بخش هایی از جلسات تیم قبل از شکست مقابل وولوز شرکت کرده است.

اعتقاد بر این است که بازیکنان در روزهای دوشنبه و سه شنبه مرخصی گرفته اند و امروز اولین روز آنها پس از بازی در مولینوکس در مرکز آموزشی AXA بازگشته است.

و اکویان دویل ادعا می کند که همانطور که برنامه ریزی شده بود، جوتا در جلسه تمرین امروز شرکت کرد.

مهاجم لیورپول از زمان مصدومیت شدید همسترینگ مقابل منچسترسیتی در اکتبر گذشته در دسترس نبوده و کلوپ از بازگشت او به میادین خوشحال خواهد شد.

در صحبت با خبرنگاران هفته گذشته، سرمربی همچنین گفت امیدوار است ویرجیل فن دایک و روبرتو فیرمینو بتوانند در آینده نزدیک به این تیم بازگردند و کلوپ باید در کنفرانس مطبوعاتی قبل از اورتون که جمعه آینده برگزار می شود، به روز رسانی بیشتری درباره مصدومیت ارائه دهد.

در همین حال، دویل همچنین ادعا می کند که بن دواک که اخیراً به دلیل مصدومیت جزئی در ترکیب اصلی تیم اصلی غایب بوده است نیز “تا پایان هفته” به تمرینات بازخواهد گشت.

3 چیز امروز – بلینگهام در مورد تصمیم LFC “تردید” می کند؟

2KAHC3E کپنهاگ، دانمارک.  02 نوامبر 2022. جود بلینگهام از دورتموند در حال گرم کردن قبل از بازی لیگ قهرمانان اروپا بین اف سی کپنهاگ و دورتموند در پارکن در کپنهاگ است.  (اعتبار عکس: Gonzales Photo/Alamy Live News

  • جود بلینگهام بر اساس گزارش ها، پس از فرم ضعیف اخیر قرمزها، در مورد تصمیم در مورد انتقال احتمالی به لیورپول تردید دارد. پاتریک برگر گزارشگر SPORT1

تصاحب یونایتد، پیش بینی گاکپو فان خال و مصدومیت جونز

  • با توجه به اینکه هم لیورپول و هم منچستریونایتد برای فروش همزمان هستند، آیا پیشنهاد قریب الوقوع قطر برای باشگاه منچستر می تواند بر برنامه های سرمایه گذاری FSG تأثیر بگذارد؟
  • لیورپول توضیح داده است که متخصصان به کرتیس جونز توصیه کرده اند که “میزان تمرین و بازی خود را کاهش دهد” تا آسیب استرسی در ساق پای راست خود را که در این فصل از آن متحمل شده است برطرف کند.

آخرین مورد من سیتی

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 16 اکتبر 2022: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول (L) و جوزپ 'پپ' گواردیولا، مدیر باشگاه منچستر سیتی پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و منچستر سیتی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • بر اساس مستقل، اگر تخلفات ادعایی سیتی ثابت شود و کمیسیون لیگ برتر اخراج را توصیه کند، آنها احتمالاً باید به جای قهرمانی، به لیگ دو برگردند.

مسابقه روز و مسابقه شب

49 باشگاه، 10 دقیقه…

یک بازی امشب لیگ برتر، با میزبانی منچستریونایتد از لیدز بدون مربی در اولدترافورد در ساعت 20 (GMT). این مسابقه در بریتانیا به صورت زنده از تلویزیون پخش نمی شود.

با این حال، می‌توانید بازی تکراری دور چهارم جام حذفی بین ساندرلند و فولام را به‌طور زنده از بی‌بی‌سی وان در بریتانیا تماشا کنید، مسابقه‌ای که می‌تواند در درازمدت برای لیورپول، که قرار است در آخر هفته با فولام در لیگ برتر بازی کند، پیامدهایی داشته باشد. مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در 18 مارس.

مراقب باشید، قرمزها!



https://www.thisisanfield.com/2023/02/jota-in-full-training-bellingham-hesitating-man-city-case-latest-lfc-news/ منبع: